Gjest bølger Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 http://liseliten.com/2012/09/28/frisk-fra-borderline/ Jeg har søkt litt på eupf nå, og kom over denne bloggen. Jeg synes hun stiller et veldig viktig spørsmål om diagnosen, og la derfor linken ut her. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Interessant. Spent på om du får svar Jeg har lest mye av bloggen hennes nå. Hun får så godt frem tanker, følelser og reaksjoner. Det kaotiske av følelser det er å leve med det. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Jeg har lest mye av bloggen hennes nå. Hun får så godt frem tanker, følelser og reaksjoner. Det kaotiske av følelser det er å leve med det. Enig. Det var svært godt skrevet. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Enig. Det var svært godt skrevet. For første gang kjenner jeg igjen følelser, tanker og reaksjoner som ingen andre forstår. Men ikke handlinger. Men jeg forstår de. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 For første gang kjenner jeg igjen følelser, tanker og reaksjoner som ingen andre forstår. Men ikke handlinger. Men jeg forstår de. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 For første gang kjenner jeg igjen følelser, tanker og reaksjoner som ingen andre forstår. Men ikke handlinger. Men jeg forstår de. ''For første gang kjenner jeg igjen følelser, tanker og reaksjoner som ingen andre forstår. Men ikke handlinger. Men jeg forstår de.'' ''Som ingen andre forstår,'' det vet jeg jo ikke noe om, så det ble feil. Det er noe jeg skammer meg over, og ingen andre får vite. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.