Gå til innhold

Enda et rart år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bella Dotte

27

• flisa

6

• frosken

4

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg er en av dem som synes det er Too much information med denne koppen. Jeg hopper gjerne over tråder der den diskuteres, men denne gangen var det ingen forvarsel! ;)

Men jeg er i grunnen langt mer skeptisk til at du drikker øl med behandleren din. Synes det vitner om både uprofesjonalitet og lite kritisk.

Enig i begge deler. Jeg syns det er RART og uproft at psykologen tar en pils med en av sine pasienter.

Annonse

Ihvertfall er det nyttig for å finne ut hvor ofte du bør tømme koppen for å unngå overforsvømmelser.

Og hvis du skulle oppleve at blødningene blir større enn normalt, kan det være fint å kunne rapportere *hvor* mye blødningen har økt - hvis legen tror på deg, da.

http://www.klara-klok.no/wips/1139442939/caseId/1050754922/

:-(

Jeg tror jeg hadde blitt hypokonder av sånt, så tipper jeg lukker øynene og tømmer koppen kjapt :P

Klarer ikke å holde meg...!

Det er jo ingen målestreker på Ladycup'en, så man må bare bruke øyemål, men jeg noterte meg (mer eller mindre systematisk) hvor full den ble, og kom fram til å jeg blødde omtrent 50 ml i løpet av den uka det holdt på. Det er helt normalt. Jeg som trodde jeg var så rar, og så er både høna og blødningen helt gjennomsnittlig.

*råflirer* :))

Jeg blir svingstang av ett glass øl eller ett glass vin, men det er ikke hans skyld :-P

Om det er tilfelle, er det desto større grunn til skepsis rundt dette.

Du ser ut til å dyrke en forelskelse til din terapeut, og flåser det bort i alle sammenhenger noen påpeker det. Jeg er usikker på hva av dette som kan skrives av på konto for asperger og hva som er umodenhet.

Om det er tilfelle, er det desto større grunn til skepsis rundt dette.

Du ser ut til å dyrke en forelskelse til din terapeut, og flåser det bort i alle sammenhenger noen påpeker det. Jeg er usikker på hva av dette som kan skrives av på konto for asperger og hva som er umodenhet.

Hersketeknikker preller av som vann på gåsen!

Annonse

Gjest Hulderen

Hersketeknikk? Du og Mariaflyfly driver vel ikke å diskuterer noe her? Så hvor kommer hersketeknikken inn?

Slik jeg tolker Mariaflyfly, så er hun bekymret for din omgang privat med psykologen. Og hun prøver å fortelle hvorfor det er bkymingsfullt.

Det er velkjent at du har asperger, så jeg ser ikke noe galt i at hun nevner det.

Dette har ikke noe med hersketeknikker å gjøre, Bella Dotte, flyfly er ikke alene her inne om å synes at din omgang med psykologen din ikke hører hjemme noe sted.

Det vanlige er vel heller at psykologer / psykiatere ikke engang hilser på sine pasienter i "all offentlighet" for å være så diskrete som mulig - det er jo slettes ikke alle som vil at andre skal vite at de går til psykolog / psykiater.

''Hersketeknikker preller av som vann på gåsen!''

Jeg kan ikke se at du har blitt utsatt for noen hersketeknikk.

Forøvrig tilhører jeg en av dem som reagerer negativt på historier om det jeg oppfatter som en ganske utflytende relasjon til en psykolog. Psykologen er den som er ansvarlig og forhåpentligvis har han en god begrunnelse for sin tilnærming til dine vansker, men jeg må innrømme at jeg har vanskelig for å se hva den begrunnelsen skulle være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...