Gå til innhold

Artikkel i VG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat lest en artikkel i vg hvor det advares mot bruk av antidepressiva, spes over lengre tid.

Hva synes du om denne artikkelen NHD?

Jeg fikk lyst til å slutte med det samme....

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har sett utspillet til Arne Vaaler. Han har ingen støtte i det psykiatriske miljøet.

Skrevet

Jeg har sett utspillet til Arne Vaaler. Han har ingen støtte i det psykiatriske miljøet.

Takk for svar!

Det var godt å høre.

Skrevet

Takk for svar!

Det var godt å høre.

Generelt råd:

Blås i den anti psykofarmaka propagandaen tabloidpressen driver med. Den er som regel klin misvisende, og temmelig fordomsskapende. Hva som er fornuftig bruk bør heller være en sak mellom fastlegen og den som søker hjelp.

Jeg støtter at man ikke skal medisinere vanlige livskriser, menn depresjon er en potensielt dødelig sykdom! Hva er da verst? Å ta piller for å holde seg i live? Det er også haugevis med andre meds man kan får langt mer alvorlige bivirkninger av! Man risikerer å dø av f.eks. slag om man ikke bruker Marevan (blodfortynnende) i en del tilfeller.

Skrevet

Generelt råd:

Blås i den anti psykofarmaka propagandaen tabloidpressen driver med. Den er som regel klin misvisende, og temmelig fordomsskapende. Hva som er fornuftig bruk bør heller være en sak mellom fastlegen og den som søker hjelp.

Jeg støtter at man ikke skal medisinere vanlige livskriser, menn depresjon er en potensielt dødelig sykdom! Hva er da verst? Å ta piller for å holde seg i live? Det er også haugevis med andre meds man kan får langt mer alvorlige bivirkninger av! Man risikerer å dø av f.eks. slag om man ikke bruker Marevan (blodfortynnende) i en del tilfeller.

Trodde det var sånn at man hadde økt risiko for slag, når man brukte Marevan fordi blodet blir tynnere jeg...ja ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...