Gå til innhold

Noen som har vært i Vietnam?

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058

Vi skal til Vietnam til høsten. Flyr til Ho Chi Min - byen, skal være der noen dager, og deretter finne oss ei strand.

Noen som vet om fine badesteder ikke så altfor langt fra Ho Chi Min? Vi kan godt reise noen timer, men helst ikke helt nord i landet, liksom.

Er det regntid i Vietnam, forresten - og er den like ille som i India, sånn at man bør unngå å reise dit på den tiden ? (Antar uansett at det er på sommeren, men fint om noen vet)

Jeg må vel sjekke Tripadvisor, men fint om noen her vet, også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388941-noen-som-har-v%C3%A6rt-i-vietnam/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vært der :-)

Nha Trang er ansett som den beste stranda, men det er nok i lengste laget unna Ho Chi Minh i forhold til hva du ønsker.

Jeg leser ved et søk at Phan Tiet ligger midt mellom de to byene, så kanskje det er innen rekkevidde for dere? Der har jeg ikke vært.

Vent dere ikke krystallklart vann, det er mange elveutløp langs kysten som grumser til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...