Gå til innhold

Hotell med tepper på gulvet

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Huff ja, husker et skrekkeksempel med flekker på laken (!) i de hine hårde dager i Sør-Europa, - men vi skulle jo ikke betale noe vettu, knapt 100 norske natta :P

''

Skal ikke fortelle mer om rommet vi fikk låne i Havana, for 12-14 år siden, da hotellrommet vårt var gitt til andre grunnet forsinkelse. Eneste rommet vi fant var loftsrommet til en (riktignok riktig søt) prostituert. Var flere grunner til at vi følte mye rart hadde skjedd der :#.

Vi hadde dessuten fått positivt svar på at der var dusj, men de glemte å fortelle at det ikke var vann... på det tidspunkt (var vann bare enkelte timer i løpet av døgnet).

''Vi hadde dessuten fått positivt svar på at der var dusj, men de glemte å fortelle at det ikke var vann...'' Haha, sånne ting en trenger noen dagers avstand fra for å se at det er komisk det der :D Historien minnet om da vi var i Palenque i Mexico og hadde sovet i bungalow på stranden med way to much dyreliv natta før. Jeg skulle ta en kjapp dusj i en-stråledusjen uten rist over sluken, og var i grunnen fornøyd bare for å ha seng og vann.... helt til jeg ser ned på en slange som kommer OPP av sluket!! Vet du - jeg begynte å gråte, og mann måtte nok en gang redde Jane fra faunakrise :D

Skrevet

''Vi hadde dessuten fått positivt svar på at der var dusj, men de glemte å fortelle at det ikke var vann...'' Haha, sånne ting en trenger noen dagers avstand fra for å se at det er komisk det der :D Historien minnet om da vi var i Palenque i Mexico og hadde sovet i bungalow på stranden med way to much dyreliv natta før. Jeg skulle ta en kjapp dusj i en-stråledusjen uten rist over sluken, og var i grunnen fornøyd bare for å ha seng og vann.... helt til jeg ser ned på en slange som kommer OPP av sluket!! Vet du - jeg begynte å gråte, og mann måtte nok en gang redde Jane fra faunakrise :D

Uff, jeg skal definitivt ikke til Mexico!

Gjest Elextra
Skrevet

''way to much dyreliv natta før. Jeg skulle ta en kjapp dusj i en-stråledusjen uten rist over sluken, og var i grunnen fornøyd bare for å ha seng og vann.... helt til jeg ser ned på en slange som kommer OPP av sluket!!''

Hehe. Men den ble vel borte etterhvert ;). Minner meg om da vi leide en hytte på stranden, også på Cuba, og krabber kravlet over gulvet flere ganger pr. natt. Etter litt observasjon fant jeg ut at de ikke klarte å krabbe opp i sengen, men jeg som sover så lett hadde vanskelig for å sove når jeg hørte de trippet over gulvet likevel....

Skrevet

Uff, jeg skal definitivt ikke til Mexico!

Palenque viste seg å bety Slangenes by på mayaindiansk... Ikke eneste slange vi så der.... ish. Værste vesenet jeg vet om, ved siden av hai og alligator.

Skrevet

''way to much dyreliv natta før. Jeg skulle ta en kjapp dusj i en-stråledusjen uten rist over sluken, og var i grunnen fornøyd bare for å ha seng og vann.... helt til jeg ser ned på en slange som kommer OPP av sluket!!''

Hehe. Men den ble vel borte etterhvert ;). Minner meg om da vi leide en hytte på stranden, også på Cuba, og krabber kravlet over gulvet flere ganger pr. natt. Etter litt observasjon fant jeg ut at de ikke klarte å krabbe opp i sengen, men jeg som sover så lett hadde vanskelig for å sove når jeg hørte de trippet over gulvet likevel....

''krabber kravlet over gulvet flere ganger pr. natt. Etter litt observasjon fant jeg ut at de ikke klarte å krabbe opp i sengen, men jeg som sover så lett hadde vanskelig for å sove når jeg hørte de trippet over gulvet likevel....'' Nøyaktig det samme som den bungalownatten som jeg nevnte isted. Krabber og skorpioner som rislet i sanden, og jeg som insisterte å ligge med lommelykt mot manns ønske. Han hadde jo helt rett, det kommer ikke færre dyr på besøk når vi er eneste lys på stranden.... ;-9

Skrevet

I min grønne ungdom tjente jeg noen ekstra slanter på å vaske ved siden av studiene. Jeg vasket bl.a på et hotell i nærheten av jernbanestasjonen. Det er det verste hotellet jeg noen sinne har vært på. Støvsugeren funket ikke, men det var visst ikke så farlig. Jeg skulle gå med en desinfeksjonsvæske på en klut på alle værelsene og børste sand ut av sengene. Det lå av og til sprøyter der.

En annen gang, da jeg bodde i Spania, overnattet vi på et lugubert hotell med lopper og ja, jeg ble selvfølgelig bitt. Fikk væskende sår.

Da blir vegg-til-vegg tepper bare barnematen.

Skrevet

I min grønne ungdom tjente jeg noen ekstra slanter på å vaske ved siden av studiene. Jeg vasket bl.a på et hotell i nærheten av jernbanestasjonen. Det er det verste hotellet jeg noen sinne har vært på. Støvsugeren funket ikke, men det var visst ikke så farlig. Jeg skulle gå med en desinfeksjonsvæske på en klut på alle værelsene og børste sand ut av sengene. Det lå av og til sprøyter der.

En annen gang, da jeg bodde i Spania, overnattet vi på et lugubert hotell med lopper og ja, jeg ble selvfølgelig bitt. Fikk væskende sår.

Da blir vegg-til-vegg tepper bare barnematen.

Glemte å nevne at det hotellet jeg vasket på lå i Frankrike. Bonjour tristesse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...