Gjest Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 Brukes morfin som beroligende? Trodde det var smertelindrende? 0 Siter
frosken Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 Morfin virker også beroligende. (Gis blant annet til pasienter med svært langtkommen kols.) 0 Siter
Gjest Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 Morfin virker også beroligende. (Gis blant annet til pasienter med svært langtkommen kols.) Ok. Takk. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Morfin virker også beroligende. (Gis blant annet til pasienter med svært langtkommen kols.) Vet du om de finnes i tablettform? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Vet du om de finnes i tablettform? Morfin finnes i tablettform (fikk med meg et par tabletter en gang jeg var operert), men tror ikke det er ikke vanlig å få resept på dette, annet enn i meget alvorlige, evt. terminale, tilfeller. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Morfin finnes i tablettform (fikk med meg et par tabletter en gang jeg var operert), men tror ikke det er ikke vanlig å få resept på dette, annet enn i meget alvorlige, evt. terminale, tilfeller. Tusen takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.