Gå til innhold

Kjøpe et spøkelseshus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si du hadde funnet drømmehuset. Alt perfekt. Men så får du høre at det går igjenferd i rommet. Flere har sett mannen med hatten og hørt lyder som gåing i trapper, skapdører som plutselig åpner seg osv.

Hadde du vågd å kjøpe et slik hus?

Skrevet

Kult! Hadde slått til :-)

Skrevet

''Si du hadde funnet drømmehuset. Alt perfekt. Men så får du høre at det går igjenferd i rommet. Flere har sett mannen med hatten og hørt lyder som gåing i trapper, skapdører som plutselig åpner seg osv. Hadde du vågd å kjøpe et slik hus? – larasa''

Hvorfor skulle man ikke kjøpe et slikt hus? Pga noen tåpelige påstander om spøkelser? Ikke vær dum.

Du burde selvsagt spre ryktene om spøkelsene til alle som gidder å høre på, nettopp slik at de ikke byr på huset. Legg gjerne ut fotomanipulete bilder på nett. Skrem flest mulig.

Deretter kjøper du huset billig!

Med vennlig hilsen

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tror ikke på spøkelser og ville ikke hatt problemer med det.

Men - husker enkelte hus fra barndommen, som folk sa det spøkte i. En gang hørte jeg og venninner rare og skumle lyder i ett av dem. Det har sikkert sin naturlige forklaring, selv om vi ikke trodde det da! Tror ikke jeg ville kjøpt et av disse spøkelseshusene fra barndommen, men andres spøkelseshus er ok ;).

Skrevet

''Hadde du vågd å kjøpe et slik hus?''

Nei, spøkelser er ikke til å spøke med!

Skrevet

Er han kjent for å være hyggelig da, mannen med hatten? :) Jeg hadde kjøpt det hvis han ikke var en innpåsliten masekopp, eller likte å tulle med strømmen og sånn. Det kunne fort blitt litt irriterende å måtte bytte pærer hele tiden.

Skrevet

Er han kjent for å være hyggelig da, mannen med hatten? :) Jeg hadde kjøpt det hvis han ikke var en innpåsliten masekopp, eller likte å tulle med strømmen og sånn. Det kunne fort blitt litt irriterende å måtte bytte pærer hele tiden.

''Er han kjent for å være hyggelig da, mannen med hatten? :) Jeg hadde kjøpt det hvis han ikke var en innpåsliten masekopp, eller likte å tulle med strømmen og sånn. Det kunne fort blitt litt irriterende å måtte bytte pærer hele tiden. – tonie''

Nå synes jeg du er pessimistisk/negativt innstilt.

Hva med å se mulighetene? Kanskje han kan trenes til å vaske opp, vaske gulv, rydde på kjøkken?

Og husk, det er intet parpirarbeid eller lønn. Spøkelser jobber gratis.

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Er han kjent for å være hyggelig da, mannen med hatten? :) Jeg hadde kjøpt det hvis han ikke var en innpåsliten masekopp, eller likte å tulle med strømmen og sånn. Det kunne fort blitt litt irriterende å måtte bytte pærer hele tiden. – tonie''

Hva med å se mulighetene? Kanskje han kan trenes til å vaske opp, vaske gulv, rydde på kjøkken?

Med vennlig hilsen

''Og husk, det er intet parpirarbeid eller lønn. Spøkelser jobber gratis.''

Det må da være "en skjebne verre enn døden".

Vent, det var visst... NAV-klienter!

Skrevet

''Og husk, det er intet parpirarbeid eller lønn. Spøkelser jobber gratis.''

Det må da være "en skjebne verre enn døden".

Vent, det var visst... NAV-klienter!

''Det må da være "en skjebne verre enn døden".

Vent, det var visst... NAV-klienter! – Bella Dotte

''

Men kan spøkelser heve pensjon?

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Det må da være "en skjebne verre enn døden".

Vent, det var visst... NAV-klienter! – Bella Dotte

''

Men kan spøkelser heve pensjon?

Med vennlig hilsen

Fantombarn får barnetrygd, så hvorfor ikke??

Gjest Hulderen
Skrevet

Ja, det hadde jeg sett på som et ekstra pluss. Gjenferd er ikke farlige, det er bare "ekko" som fortsatt henger igjen fra da de levde.

Skrevet

Med vennlig hilsen

:)

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt et slikt hus nei.

Jeg har bodd i et hus med "spøkelser" i mange år, og det gjør jeg ikke igjen. Å være redd og bli skremt er en ting. Man kan faktisk venne seg til at ting faller ned, forsvinner eller noen tar deg på skuldrene. Men følelsen av å alltid være trett og sliten var mye verre. Noen stjal all min energi og det var en tung atmosfære i huset. Jeg ble som et nytt menneske da jeg flyttet.

Vi hadde små barn da vi bodde i spøkelsehuset og de ble naturlig nok redde da ting skjedde. Enkelte rom ble ikke brukt, da det ikke gikk an å sove der pga bråk om natten.

Jeg ser at flere ikke tror på spøkelser og ler og spøker det bort. Jeg synes dette er dumt, da det finnes mye mellom himmel og jord som man ikke vet hva er.

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt, selv om jeg egentlig ikke tror på spøkelser. Har en psykoselidelse, så det kunne gitt den næring.

Gjest nøktern, men ikke nick i kveld
Skrevet

Nei. Jeg kjenner noen som gjorde det, dvs de visste det ikke på forhånd, men de opplevde et gjenferd der (de var i utgangspunktet svært nøkterne og trodde ikke på slikt), og da de senere undersøkte, var det et hus som hadde fått nye eiere veldig mange ganger men ingen orket å bo der mer enn kort tid, pga det samme. Det paret flyttet også ganske raskt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...