Gå til innhold

jeg er feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

FEIl

Jeg er feil, og det er nok best slik;

-da slipper jeg å skylde på de andre...

Jeg er feil når jeg tenker,

-vet jeg ikke skulle tenke slik......

Jeg er feil når jeg ønsker kontakt,

-det er vel naturlig at det ikke er gjensidig.

Jeg er feil når jeg ønsker å gi,

-det er ikke sikkert at du vil ha..

Jeg er feil når jeg er sint,

-om jeg bare hadde vert annerledes...

Jeg er feil når jeg ikke orker,

-jeg skulle ikke være slik.

Jeg er feil når jeg trenger noen,

-det er tryggest å la det være...

Det er tryggest å være sin egen feil...!

Skrevet

Du ER ikke feil, du TAR feil. Intet menneske er så dårlig som det du beskriver. Du må da leve i et mareritt! Jeg har det ikke så godt for tiden jeg heller, men i det minste er jeg tom. Det er følelser bak alt dette selvfølgelig. Prøv å la deg synke ned i følelsene. Det er ikke farlig. Du blir ikke verre. Kanskje du treffer på tomhet. Kanskje sorg. Kanskje dødsangst. Bare la deg overmanne. Ikke kjemp i mot. Er du heldig, gråter du. Ikke vær redd.

Jeg håper du får en dyp og god søvn og våkner med et lettere hjerte i morgen.

Skrevet

''

Det er tryggest å være sin egen feil...!''

Det tror jeg du har rett i, i allefall på kort sikt. Dersom du ønsker endring, så må du utfordre noen av disse trygge forestillingene.

Skrevet

dere sier noe.... er det såååå ille det jeg skriver? Ja jeg vet at jeg og ingen andre kan endre noe i mitt liv. Jeg har begynt på reisen, men har et stykke igjen...

Skrevet

Du ER ikke feil, du TAR feil. Intet menneske er så dårlig som det du beskriver. Du må da leve i et mareritt! Jeg har det ikke så godt for tiden jeg heller, men i det minste er jeg tom. Det er følelser bak alt dette selvfølgelig. Prøv å la deg synke ned i følelsene. Det er ikke farlig. Du blir ikke verre. Kanskje du treffer på tomhet. Kanskje sorg. Kanskje dødsangst. Bare la deg overmanne. Ikke kjemp i mot. Er du heldig, gråter du. Ikke vær redd.

Jeg håper du får en dyp og god søvn og våkner med et lettere hjerte i morgen.

Takk for ditt svar Gondor. Nå har jeg fundert lenge på hva du egentlig mener, men tror ikke jeg skjønner...Hvordan gjør jeg tenker du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...