oppogfram Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 FEIl Jeg er feil, og det er nok best slik; -da slipper jeg å skylde på de andre... Jeg er feil når jeg tenker, -vet jeg ikke skulle tenke slik...... Jeg er feil når jeg ønsker kontakt, -det er vel naturlig at det ikke er gjensidig. Jeg er feil når jeg ønsker å gi, -det er ikke sikkert at du vil ha.. Jeg er feil når jeg er sint, -om jeg bare hadde vert annerledes... Jeg er feil når jeg ikke orker, -jeg skulle ikke være slik. Jeg er feil når jeg trenger noen, -det er tryggest å la det være... Det er tryggest å være sin egen feil...! 0 Siter
Gondor Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 Du ER ikke feil, du TAR feil. Intet menneske er så dårlig som det du beskriver. Du må da leve i et mareritt! Jeg har det ikke så godt for tiden jeg heller, men i det minste er jeg tom. Det er følelser bak alt dette selvfølgelig. Prøv å la deg synke ned i følelsene. Det er ikke farlig. Du blir ikke verre. Kanskje du treffer på tomhet. Kanskje sorg. Kanskje dødsangst. Bare la deg overmanne. Ikke kjemp i mot. Er du heldig, gråter du. Ikke vær redd. Jeg håper du får en dyp og god søvn og våkner med et lettere hjerte i morgen. 0 Siter
frosken Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 '' Det er tryggest å være sin egen feil...!'' Det tror jeg du har rett i, i allefall på kort sikt. Dersom du ønsker endring, så må du utfordre noen av disse trygge forestillingene. 0 Siter
oppogfram Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Skrevet 23. februar 2013 dere sier noe.... er det såååå ille det jeg skriver? Ja jeg vet at jeg og ingen andre kan endre noe i mitt liv. Jeg har begynt på reisen, men har et stykke igjen... 0 Siter
oppogfram Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Skrevet 24. februar 2013 Du ER ikke feil, du TAR feil. Intet menneske er så dårlig som det du beskriver. Du må da leve i et mareritt! Jeg har det ikke så godt for tiden jeg heller, men i det minste er jeg tom. Det er følelser bak alt dette selvfølgelig. Prøv å la deg synke ned i følelsene. Det er ikke farlig. Du blir ikke verre. Kanskje du treffer på tomhet. Kanskje sorg. Kanskje dødsangst. Bare la deg overmanne. Ikke kjemp i mot. Er du heldig, gråter du. Ikke vær redd. Jeg håper du får en dyp og god søvn og våkner med et lettere hjerte i morgen. Takk for ditt svar Gondor. Nå har jeg fundert lenge på hva du egentlig mener, men tror ikke jeg skjønner...Hvordan gjør jeg tenker du? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.