Gå til innhold

Døgnrytme for en 50 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å våkne i 7 tida og bli drittrøtt i 22-23 tida? Sover også middag både 1 og 2 timer,og sovner som en stein kl 22-02.00

Skrevet

Høres ut som en fin døgnrytme det der. Middagshvil er som regel bare nattesøvnens fiende, så om du sovner rundt 23 så kan du bare fortsette å nyte duppen etter middag :)

Skrevet

Tja... noen greier sikkert å sove såpass lenge på ettermiddagen uten at det går ut over nattesøvnen. For min del ville ikke det gått bra...

Hvis kostholdet ditt er ensidig og usunt, samt du får for lite mosjon, så blir du nok trøttere enn normalt.

Skrevet

Hva gjør du mellom 2-7 på natten da?

Å våkne kl. 7, ta en liten middagsdupp (jeg tipper de færreste voksne sover i flere timer) og sovne igjen kl. 23 hørest helt normalt ut. Men siden du sier du våkner igjen kl. 2 - hva gjør du da?

Skrevet

Hva gjør du mellom 2-7 på natten da?

Å våkne kl. 7, ta en liten middagsdupp (jeg tipper de færreste voksne sover i flere timer) og sovne igjen kl. 23 hørest helt normalt ut. Men siden du sier du våkner igjen kl. 2 - hva gjør du da?

Jeg forstår det slik at det er i perioden 22 - 2 som trådstarter sovner og at han sover da til kl. 7. Mulig at jeg misforstår.

Skrevet

Jeg forstår det slik at det er i perioden 22 - 2 som trådstarter sovner og at han sover da til kl. 7. Mulig at jeg misforstår.

Det kan hende, men jeg mener han tidligere har fortalt også at han er mye våken om natten.

Gjest Elextra
Skrevet

Du sover jo mer enn de fleste totalt, men vil likevel si det er helt normalt. Du går vel også på noen medisiner som gjør deg trøtt.

Skrevet

Du sover jo mer enn de fleste totalt, men vil likevel si det er helt normalt. Du går vel også på noen medisiner som gjør deg trøtt.

Jo zoloft 100 mg.Sovner med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...