Gå til innhold

Grensepsykose2

Gjest er dette også grensepsykose?

Anbefalte innlegg

Gjest er dette også grensepsykose?
Skrevet

Jeg bare lurer.

Er det også grensepsykose om en ser, hører, lukter og føler ting som egentlig ikke er der..?

Sånn som brann, trafikkulykker ol.

Jeg har noen ganger måttet bråstoppe bilen fordi jeg ser en ulykke i et kryss. De gangene jeg har sett ulykke har det vært de samme fargene på bilene...en rød og en sølv..den røde kjører på rødt og treffer den sølve på førersiden så airbagen utløses.

Det som har redda meg har vært at det faktisk er rødt lys da.

Eller hører knitring, lukter røyk, føler varmen fra en brann. Jeg trur akkurat da at det er sant, men "fornuften" seirer før jeg evakuerer leiligheta...for regner med de har røykvarslere som fungerer..så egentlig vet jeg ikke helt om det er sant eller ikke - lettere skummelt...

Er dette også grensepsykose? - i begge tilfellene er det jo ikke sant, noe jeg oppdager etterhvert-akkurat der og da er det supervirkelig !

Gjest overtroisk
Skrevet

Eller overnaturlige evner... kanskje senser du ting som har skjedd eller kommer til å skje?

Skrevet

Jeg kjenner meg svært godt igjen i dine beskrivelser og har hatt de samme sanselige opplevlesene. Jeg tenker vel også at dette er i kategorien "grensepsykose".

Hva tenker NHD mon tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...