Gå til innhold

Ofte sliten og lei

Anbefalte innlegg

Gjest Mann2587
Skrevet

Hallo. Tenkte jeg skulle skrive til deg og spørre litt rundt bare, for et år og to måneder siden så gikk min kone fra meg og vi er nå skilt. Vi har begge ny kjæreste og jeg har det bedre enn på lenge, hun får meg til å le og usikkerheten som jeg sliter med er ofte ikke der, eller den er der men ikke så tydelig som da jeg er alene. Ofte om dagen så er jeg sliten, men setter på meg en maske og viser ikke det til alle rundt meg, samtidig så henger litt igjen i forhold til ekskona, noe som også trekker meg ned litt i gjørma. noen minner og tristhet/bitterhet over at hun har gått og gjort det hun gjorde, vi har også barn sammen. Samtidig så har jeg vært i pengenød de siste årene, det vil si at vi har ikke hatt penger til å unne oss stort, noe jeg tror også er mye av grunnen til at hun gikk. At økonomien min hindrer meg litt, jeg har råd, men jeg gruer meg/har angst for at pengene skal gå tomt og for å bruke for mye penger. Samtidig så har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke unner meg noe innimellom, men jeg tørr ikke. Samtidig så er jeg litt usikker på meg selv, er jeg en god nok far for barnet mitt? Ekskona kjøper ditt og datt i hytt og pine, har hun det bedre hos mor enn meg som arver og tar i mot ting som jeg får? Litt av tankene som jeg sitter med om dagen, og som jeg ønsker å få lufta med noen, har du noen tips og råd til meg? Hva er det her? en liten smell? :-/ Mvh mann25

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...