Gå til innhold

Hvorfor skal jeg gidde..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal jeg gidde å bruke 1 og en halv time med tog.. Dyrebar tid og penger på time med en psykiater som virker komplett uengasjert? Han drikker kaffe i timene og tar telefoner når timen min egentlig skulle ha begynt..

Javisst skal jeg slutte hos han til høsten, men ærlig talt.. Dette føles som bortkastet tid og penger.. Hjelper ikke meg..

Så hvorfor skal jeg gidde..?

Skrevet

Slutt nå da hvis ikke du gidder, han høres ikke særlig engasjert ut nei. Det der skal du ikke finne deg i.

Skrevet

Kaffe synes jeg folk skal få drikke når de ønsker men å ta telefoner og ikke holde tiden er en uting. Jeg skulle egentlig ønske at du konfronterte personen og fortalte ham hva du synes, jeg håper du gjør det før du slutter.

Skrevet

''Hvorfor skal jeg gidde?'' Jeg tenker at du skal fortsette dersom du merker at det hjelper deg mht det du i utgangspunktet har søkt hjelp for. Har du spurt psykiateren hvilken behandlingskurs han har staket ut, hvordan han |vurderer progresjonen, og hvilke kortsiktige og langsiktige målsettinger han ser for seg? Du bør også formidle dine forventinger og ønsker, samt fortelle at du opplever telefonsamtaler i timene som uheldige avbrudd. Hvorvidt han drikker kaffe og reisetid syns jeg ikke er relevant for å vurdere hvorvidt du skal fortsette i terapi eller ikke.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, hvorfor skal du gidde?

Skrevet

Nei, hvorfor skal du gidde?

He, he.. Nå ble jeg usikker på om svaret ditt var ironisk ment eller om det var en støtteerklering til meg..?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

He, he.. Nå ble jeg usikker på om svaret ditt var ironisk ment eller om det var en støtteerklering til meg..?

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...