Gå til innhold

verk i pung/testikkler.

Anbefalte innlegg

Gjest ssss12345
Skrevet

Hei Har et problem som jeg håpte å få et svar på. Fikk for en stund siden oralsex av ei jente jeg traff på byen. Rett etter merket jeg en svielignende følelse i penis som etterhvert har gått over til verk i pung/testikkler.Har ingen andre symptomer enn dette. Har vært til lege og tatt blodprøver og urinprøver som er testet for klamydia,gonore,syfilis,hepatitt abc,hiv/aids alle disse er negative men fikk 1behandling med Azitromax,noe som ikke hjalp. Legen kjente også på pungen/testiklene men kunne ikke finne noe unormalt.Klarer ikke å finne noe system i når verken kommer men den kommer å går ihvertfall. Vanskelig å kjenne eksakt hvor det kommer fra men det føles som litt lavt i pungen eller overgang mellom pung/kropp, muligens i testikkelHar hatt d i noen måneder nå. Hva kan dette være,hva slags tester må tas for å finne ut av d og er det noen plass i kristiansand det går ann å få hjelp til dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...