Gjest ssss12345 Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Hei Har et problem som jeg håpte å få et svar på. Fikk for en stund siden oralsex av ei jente jeg traff på byen. Rett etter merket jeg en svielignende følelse i penis som etterhvert har gått over til verk i pung/testikkler.Har ingen andre symptomer enn dette. Har vært til lege og tatt blodprøver og urinprøver som er testet for klamydia,gonore,syfilis,hepatitt abc,hiv/aids alle disse er negative men fikk 1behandling med Azitromax,noe som ikke hjalp. Legen kjente også på pungen/testiklene men kunne ikke finne noe unormalt.Klarer ikke å finne noe system i når verken kommer men den kommer å går ihvertfall. Vanskelig å kjenne eksakt hvor det kommer fra men det føles som litt lavt i pungen eller overgang mellom pung/kropp, muligens i testikkelHar hatt d i noen måneder nå. Hva kan dette være,hva slags tester må tas for å finne ut av d og er det noen plass i kristiansand det går ann å få hjelp til dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.