Gå til innhold

Hva kan hjelpe?

Gjest Glad for hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Glad for hjelp!!!
Skrevet

Har Ptsd, generaliserende angst, katastrofe angst, FM , hodepine, dårlig søvn og er livredd for medisiner som er vanedannende m.m.

Kan noen hjelpe meg/anbefale noe "ufarlig" sånn at livet mitt kan bli litt bedre enn nå!?

Skrevet

For søvn: seroquel. Ellers virker vel ssri mot angst tror jeg.

Gjest Glad for hjelp!!!
Skrevet

For søvn: seroquel. Ellers virker vel ssri mot angst tror jeg.

Er det preparater med mye bivirkninger? Må man trappe ned dersom man vil slutte?

Skrevet

Er det preparater med mye bivirkninger? Må man trappe ned dersom man vil slutte?

Synes ikke seroquel har bivirkninger, bortsett fra at jeg blir trøtt.

Når jeg har prøvd ssri har jeg ikke holdt ut bivikningene, derfor sluttet jeg alle gangene. Men tror noen tåler det bedre enn andre.

Gjest Glad for hjelp!!!
Skrevet

Synes ikke seroquel har bivirkninger, bortsett fra at jeg blir trøtt.

Når jeg har prøvd ssri har jeg ikke holdt ut bivikningene, derfor sluttet jeg alle gangene. Men tror noen tåler det bedre enn andre.

Takk for svar:-)

Skrevet

Zyprexa (antipsykotikum) virker både angstdempende og gir bedre søvn. Det er ikke noe problem å seponere dette medikamentet om det skulle være nødvendig.

SSRI (Cipralex og lign) har jeg ikke hatt særlige problemer med, men dette varierer som du ser fra person til person.

Med de plagene du har vil det antagelig være forsøket verd.

Lykke til :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...