Gjest Nemlig Hemlig Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Jeg har hatt lappen i 14 år. Jeg har diagnosen Paranoid Schizofeni. Ingen lege jeg har snakket med har nevnt noe om førerkort. Jeg fikk dekket førerkortet av aetat til jobbruk. Og ble hadde møte hos en sosialmedisiner for å se om jeg skulle få det som en del av å øke mine sjangser for å jobbe mere. Jeg går på 10mg zyprexa og 150mg zoloft. Kjører ikke hvis jeg har tatt beroligende. Er det noen grunn for meg å ta opp lappen med fastlege? Etter de nye forskriftene? Eller er jeg på den sikre siden? 0 Siter
Gjest Nemlig Hemlig Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Glemte å si att jeg ikke har vært psykotisk på flere år. Og att jeg aldri har hatt noen ulykke o.l. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 I prinsippet skal du søke om å kjøre på dispensasjon, og du skal helt sikkert få slik dispensasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.