Gå til innhold

Utmattelse

Anbefalte innlegg

Gjest aniiise
Skrevet

Hei! Jeg er en snart 17 år gammel jente som sliter med utmattelse. Helt siden i sommer har jeg ikke hatt noe overskudd, og jeg har null energi. Hadde bihulebetennelse i høst som hadde utviklet seg veldig, men fikk behandling for dette. Hver dag når jeg kommer hjem fra skolen er jeg helt utslitt, legger meg tidlig og får nok med søvn. Det er sjeldent jeg opplever at jeg har overskudd, og dette er veldig plagsomt og deprimerende for meg. En 17 år gammel jente skal ikke føle seg som en 80-åring. Har vært hos legen for et halvt år siden å sjekket om alt står bra til med blodprosenten osv, og det gjorde det. Er hos refleksolog 1-2 ganger i mnd for han mener han kan hjelpe meg. Han har bedt meg om å ikke ha en puls på over 120 ca i 2 mnd for at kroppen skal få slappet av, men at jeg skal gå turer helst hver dag men er ikke alltid jeg har energi til deg. Han merker på hele kroppen min at den er sliten, og han mener at jeg egentlig bør bli tatt ut av skolen. Jeg sliter også en del med depresjoner, gråter ofte og er bare fryktelig nedenfor, er en del som har skjedd det siste året, tror dette påvirker meg veldig, men skal begynne hos psykolog snart for å renske opp i tankene mine. Jeg føler at ingenting hjelper, og jeg vil så veldig gjerne bli opplagt og få hjelp, men det virker ikke som om noen tar meg seriøst, ingen skjønner hvor ille dette egentlig er, og hvor frustrerende det er. Har også mistet sexlysten med kjæresten for over et halvt år, regner nesten med at dette har noe med det å gjøre..

Skrevet

Du må gå til en ordentlig lege, og få bedre utredning. Nå vet ikke jeg noe om reflexologi, men det er nok viktigere for deg att du får snakker med en ordentlig lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...