Gå til innhold

Frps "åpne demokrati" *hostekule*

Anbefalte innlegg

''Ja, for du trenger jo ikke spille, tydeligvis.''

Du minner veldig om Sheldon Cooper i The Big Bang Theory. En fyr skråsikker på egen fortreffelig, men så handikappet i sosiale sammenhenger at det er virkelig komisk. En typisk asperger.

''Du minner veldig om Sheldon Cooper i The Big Bang Theory. En fyr skråsikker på egen fortreffelig, men så handikappet i sosiale sammenhenger at det er virkelig komisk. En typisk asperger. – Mrs Doolittle''

Takk.

Av høflighetsgrunner skal jeg avstå fra å beskrive deg, men det er jo litt søtt når du hele tiden er så opphengt i "Sør".

Ha en fin dag! :-)

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

24

• Mrs D

11

• Arne Parne

7

• berreundrar

3

Mest aktive i denne tråden

''Du minner veldig om Sheldon Cooper i The Big Bang Theory. En fyr skråsikker på egen fortreffelig, men så handikappet i sosiale sammenhenger at det er virkelig komisk. En typisk asperger. – Mrs Doolittle''

Takk.

Av høflighetsgrunner skal jeg avstå fra å beskrive deg, men det er jo litt søtt når du hele tiden er så opphengt i "Sør".

Ha en fin dag! :-)

Jeg er overhodet ikke opphengt i Sør. Jeg er opphengt i måten Sør svarer andre på, og hva slags diagnose som kan ligge bak. Det søte her er jo at det er mange av oss. :)

Jeg er overhodet ikke opphengt i Sør. Jeg er opphengt i måten Sør svarer andre på, og hva slags diagnose som kan ligge bak. Det søte her er jo at det er mange av oss. :)

''Jeg er overhodet ikke opphengt i Sør. Jeg er opphengt i måten Sør svarer andre på, og hva slags diagnose som kan ligge bak. Det søte her er jo at det er mange av oss. :) – Mrs Doolittle''

Joda, dine stadige innlegg viser jo nettopp at du er opphengt i "Sør".

At du ikke har annet å fare med enn å forsøke å kaste diagnoser på dine meddebattanter sier nok med om deg enn om andre.

Jeg bør vel kanskje ønske deg god bedring. Og anmode deg om å skrive om sak.

Gjest old man

''Tror du på nissen? – old man''

Skal du misjonere for han også?

Det er egentlig ganske morsomt at dere må trekke inn nisser og alt mulig annet for å flytte fokus.

''Skal du misjonere for han også?''

*LOL*

''Det er egentlig ganske morsomt at dere må trekke inn nisser og alt mulig annet for å flytte fokus.''

Du er den absolutt siste som bør beskylde andre for å "misjonere" og "flytte fokus". *knegg*

''Skal du misjonere for han også?''

*LOL*

''Det er egentlig ganske morsomt at dere må trekke inn nisser og alt mulig annet for å flytte fokus.''

Du er den absolutt siste som bør beskylde andre for å "misjonere" og "flytte fokus". *knegg*

Og i tillegg til nisse-innleggene dine, er du nå redusert til personangrep.

Ikke at jeg er overrasket, altså.

Annonse

''Jeg er overhodet ikke opphengt i Sør. Jeg er opphengt i måten Sør svarer andre på, og hva slags diagnose som kan ligge bak. Det søte her er jo at det er mange av oss. :) – Mrs Doolittle''

Joda, dine stadige innlegg viser jo nettopp at du er opphengt i "Sør".

At du ikke har annet å fare med enn å forsøke å kaste diagnoser på dine meddebattanter sier nok med om deg enn om andre.

Jeg bør vel kanskje ønske deg god bedring. Og anmode deg om å skrive om sak.

Du er ufin. Så lenge du er ufin mot dine motdebattanter så kommer jeg ALDRI til å slutte å påpeke det. Aldri.

Du er ufin. Så lenge du er ufin mot dine motdebattanter så kommer jeg ALDRI til å slutte å påpeke det. Aldri.

''Du er ufin. Så lenge du er ufin mot dine motdebattanter så kommer jeg ALDRI til å slutte å påpeke det. Aldri. – Mrs Doolittle''

Ja, det er du, som skriver:

Men dette ser du jo sikkert selv er så dobbelmoralsk av deg at det er latterlig!

Takk!

''Du er ufin. Så lenge du er ufin mot dine motdebattanter så kommer jeg ALDRI til å slutte å påpeke det. Aldri. – Mrs Doolittle''

Ja, det er du, som skriver:

Men dette ser du jo sikkert selv er så dobbelmoralsk av deg at det er latterlig!

Takk!

Sør, da! Den største forskjellen på deg og meg er i grunnen at jeg både innrømmer og er klar over hva jeg holder på med. Du er bare en stakkar som ikke en gang ser sin egen rolle i dette. Som jeg sa i en tidligere tråd:

Alle vet at Jeppe drikker, men ingen vet hvorfor han drikker.

I dette tilfellet er ingen deg.

Ja, jeg skrev

''Du minner veldig om Sheldon Cooper i The Big Bang Theory. En fyr skråsikker på egen fortreffelig, men så handikappet i sosiale sammenhenger at det er virkelig komisk. En typisk asperger.''

Det vanskelige for deg er å se hvorfor jeg skrev det. Dette, som du skrev til "old man" er grunnen:

''Ja, for du trenger jo ikke spille, tydeligvis.

Hadde du noe relevant til tråden, eller er det bare det vanlige personpreiket ditt?''

Det er utidig svart. Det er utidig skrevet. Men bevares, Sør er jo uskyldig for det var helt sikkert "old man" som var slem først. Det tar to å starte en krig. Og i likhet med Sheldon Cooper har du null forståelse for andre, for samspill, og det å skjønne hvordan man selv innvirker på andre med det man gjør.

Sør, da! Den største forskjellen på deg og meg er i grunnen at jeg både innrømmer og er klar over hva jeg holder på med. Du er bare en stakkar som ikke en gang ser sin egen rolle i dette. Som jeg sa i en tidligere tråd:

Alle vet at Jeppe drikker, men ingen vet hvorfor han drikker.

I dette tilfellet er ingen deg.

Ja, jeg skrev

''Du minner veldig om Sheldon Cooper i The Big Bang Theory. En fyr skråsikker på egen fortreffelig, men så handikappet i sosiale sammenhenger at det er virkelig komisk. En typisk asperger.''

Det vanskelige for deg er å se hvorfor jeg skrev det. Dette, som du skrev til "old man" er grunnen:

''Ja, for du trenger jo ikke spille, tydeligvis.

Hadde du noe relevant til tråden, eller er det bare det vanlige personpreiket ditt?''

Det er utidig svart. Det er utidig skrevet. Men bevares, Sør er jo uskyldig for det var helt sikkert "old man" som var slem først. Det tar to å starte en krig. Og i likhet med Sheldon Cooper har du null forståelse for andre, for samspill, og det å skjønne hvordan man selv innvirker på andre med det man gjør.

Jeg er nesten fascinert over at du faktisk tilsynelatende tror at jeg bryr meg om hva du (som bare bedriver personpreik), faktisk mener...?

Disse irrelevante meningene dine er ditt problem, ikke mitt.

Kom med argumeter og fakta. Hva du måtte "mene" om meg (!) bryr jeg meg selvsagt ikke om.

Jeg er nesten fascinert over at du faktisk tilsynelatende tror at jeg bryr meg om hva du (som bare bedriver personpreik), faktisk mener...?

Kom med argumeter og fakta. Hva du måtte "mene" om meg (!) bryr jeg meg selvsagt ikke om.

''Jeg er nesten fascinert over at du faktisk tilsynelatende tror at jeg bryr meg om hva du (som bare bedriver personpreik), faktisk mener...?''

Vel...hadde du ikke brydd deg så hadde du aldri svart, verre er det faktisk ikke:-)

''Jeg er nesten fascinert over at du faktisk tilsynelatende tror at jeg bryr meg om hva du (som bare bedriver personpreik), faktisk mener...?''

Har jeg sagt det noe sted?

Og det er sikkert derfor du svarer og holder liv i enhver diskusjon om utidighetene dine jeg starter, fordi du ikke bryr deg? Jepp, sikkert!

Vel...hadde du ikke brydd deg så hadde du aldri svart, verre er det faktisk ikke:-)

''Vel...hadde du ikke brydd deg så hadde du aldri svart, verre er det faktisk ikke:-)''

Akkurat. :)

Annonse

''Vel...hadde du ikke brydd deg så hadde du aldri svart, verre er det faktisk ikke:-) – mrxx''

Jeg svarer fordi jeg er høflig.

Har jeg sagt det noe sted?

Og det er sikkert derfor du svarer og holder liv i enhver diskusjon om utidighetene dine jeg starter, fordi du ikke bryr deg? Jepp, sikkert!

Jeg svarer deg av ren høflighet, og litt medlidenhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...