Gjest Becca Lodd Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Hei. Jeg har fått sår i munnen. Den er ikke så stor, egentlig ganske liten. Jeg trodde først at jeg hadde bittet meg, men den har har blitt varig nå i 3 dager. Den har ikke blitt noe større, men den er ikke rød lenger, mer hvit i fargen (akkurat der såret er). Jeg bruker til vanlig tanntråd til å pusse tennene, og bruker en myk tannbørste. Bruker kun tannkrem "Colgate Sensitive Pro-Relief" fordi jeg lider av ising i tennene. Jeg har hvitløksallergi og pollenallergi. I det siste to ukene har jeg spist mye frukt, spesielt appelsiner og andre grønnsaker. Jeg reagerer ikke så bra mot værskifte eller klimaendringer og har lett for å få feber. Jeg har allerede hatt svineinfluensa 3 ganger (3 år etter hverandre), men ikke i år . Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt munnsår, fordi det er veldig ubehagelig og det gjør vondt. 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Søk opp afte eller munnskold og se om det stemmer med såret du har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.