Gjest liiziaa Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 jeg har lappen. etter en manisk episode fikk jeg beskjed om å ikke kjøre bil. så jeg gjorde ikke det i starten, til jeg følte meg bedre. men så sa tanta mi at jeg ikke kan kjøre i det hele tatt før jeg får brev fra fylkeslegen. men ingen har tatt fra meg lappen?? så sier psykologen min at jeg KAN kjøre, fordi jeg har lappen. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Jeg kan ikke kjøre. Hadde lappen når jeg var 18. Kjørte i mange år (brukte ikke medisiner). Men nå bruker jeg medisiner som ikke en kan kjøre med. Så nå har jeg kvittet meg med bilen. Kun buss på meg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Så lenge ingen har meldt fra til Fylkeslegen, vil du heller ikke få noe brev. Siden din psykolog mener du fyller helsekravene, kan du fortsatt kjøre bil. 0 Siter
Gjest liiziaa Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Så lenge ingen har meldt fra til Fylkeslegen, vil du heller ikke få noe brev. Siden din psykolog mener du fyller helsekravene, kan du fortsatt kjøre bil. Men legen min der jeg var innlagt sa hun var pliktig å melde fra til fylkeslegen. Men jeg har ikke fått noe brev fra fylkeslegen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.