margerita1365380476 Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har akkurat lagd risboller og de er såå gode. Dette er hva jeg bruker: Smelt en plate kokesjokolade, jeg bruker dronningen som er hvit utenpå. Smelt sammen med en halv pakke soft smør, ca 200gram. Rør deretter ut dette med en halv pakke melis. -dette ser nå grøtete ut. Ta så opp i et egg og deigen blir blank og glatt! Rør så opp i puffa ris, ca en halv pakke. Legg med spiseskje opp i muffinsformer og en time i kjøleskapet. voila- herlige risboller! God fredag alle sammen:) 0 Siter
Gjest Flikoline Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Mamma laget disse når jeg var barn og hadde bursdag ;-) Er nydelig :-) 0 Siter
Gjest goloppere Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Å fytti dette er godt. Jeg kan ikke lage dette. Jeg spiser og jeg spiser om jeg har slikt tilgjengelig. Bruker å få en boks med slike av mi eks-svigermor til jul og jeg klarer bare ikke å moderere meg 0 Siter
Arne Parne Skrevet 3. mars 2013 Skrevet 3. mars 2013 Ikkje soft margarin. Må vere skikkeleg smør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.