Gjest Grusomt trøtt!! Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Kan man bli trøtt av og ha angst? 0 Siter
Gjest anime Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Veeeldig trøtt! Noen sovner etter panikkanfall... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Veeeldig trøtt! Noen sovner etter panikkanfall... Det er vel litt forskjellig. Før hadde jeg stadig panikkanfall og jeg fikk angst etterpå. Var ikke trøtt. Men vi er jo forskjellige..... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Angst er jo slitsomt... Ja, man blir helt tappet for krefter av både angst (bekymringsangst for min del) og muskelsmerter. Fører til utmattelse synes jeg. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Det er vel litt forskjellig. Før hadde jeg stadig panikkanfall og jeg fikk angst etterpå. Var ikke trøtt. Men vi er jo forskjellige..... Angst for meg er motsatt av trøtt. Angst er redsel og tirrer alle kroppens signaler. Derfor skjønner jeg ikke at noen blir trøtt av dette. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Angst for meg er motsatt av trøtt. Angst er redsel og tirrer alle kroppens signaler. Derfor skjønner jeg ikke at noen blir trøtt av dette. Man kan bli trøtt, men ikke få sove..... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Man kan bli trøtt, men ikke få sove..... Har jeg angst sover jeg ikke. Er redd å sitter oppe. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Har jeg angst sover jeg ikke. Er redd å sitter oppe. Ja, man er jo forskjellig. Når jeg er urolig kan jeg være veldig trøtt, legger meg på sofaen og vil gjerne sove, men dengang ei.... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Ja, man er jo forskjellig. Når jeg er urolig kan jeg være veldig trøtt, legger meg på sofaen og vil gjerne sove, men dengang ei.... Sånn som jeg. Jeg legger også på sofaen å håper angsten forsvinner...men blir ikke trøtt. 0 Siter
Helmi Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Ja.... jeg er i en periode med masse angst - og er kjempesliten. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Ja.... jeg er i en periode med masse angst - og er kjempesliten. Blir du sliten av angst ? Er du ikke redd? 0 Siter
Helmi Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Blir du sliten av angst ? Er du ikke redd? Ja. Jeg blir veldig sliten av å være redd døgnet rundt. Synes du det er rart? 0 Siter
Gjest anime Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Blir du sliten av angst ? Er du ikke redd? Det er fullt mulig og være redd og sliten samtidig 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Sånn som jeg. Jeg legger også på sofaen å håper angsten forsvinner...men blir ikke trøtt. Jeg tar noen pusteøvelser på sofaen og i senga noen ganger, hjelper littegrann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.