Gå til innhold

Får ikke hentet mine personlige saker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, ja det tror jeg også. Men bør jeg ta litt betalt da kanskje?

Jeg vet om en som tar på seg oppdrag fra kreditorer av og til og han er ikke stor en gang. Liten spinkel mann. Han setter seg inn i hva fyren skylder, finner ut hvor han bor og når fyren er på butikken så går han forbi han og hvisker til han at "jeg vet at du skylder kreditor en sum på x-kroner. Jeg vet hvor du bor så jeg kommer innom og henter pengene om ett par dager"...så går han videre før fyren rekker å si noe.

Fakturaen blir alltid betalt, uten at han trenger å ringe på døra hans:-)

Det er jo direkte ulovlig. Truende oppførsel som det altså. En kreditor plikter å bruke vanlige rettslige metoder.

Når jeg blir pensjonist så skal jeg bytte ut den mc'en jeg har og kjøpe meg en Harley og la skjegget gro litt og kjøpe meg ei skinnjakke og sette på noen merker (mc-skinnjakke har jeg allerede), så skal jeg hjelpe sånne som deg.

Da er det stort sett nok å ringe på og si med en hyggelig stemme at jeg har ei jente her som skal hente noe personlige saker og at jeg skal hjelpe til med å bære........og legge til at hvis det er mye, så ringer jeg noen kamerater, som kan bære litt også:-)

Sett denne mrxx?

Tøffe karer hjelper små redde unger:

http://www.azcentral.com/news/azliving/articles/2012/07/13/20120713bikers-against-child-abuse-make-abuse-victims-feel-safe.html

Gjest Vet ikke hva jeg skal gjøre

Når jeg blir pensjonist så skal jeg bytte ut den mc'en jeg har og kjøpe meg en Harley og la skjegget gro litt og kjøpe meg ei skinnjakke og sette på noen merker (mc-skinnjakke har jeg allerede), så skal jeg hjelpe sånne som deg.

Da er det stort sett nok å ringe på og si med en hyggelig stemme at jeg har ei jente her som skal hente noe personlige saker og at jeg skal hjelpe til med å bære........og legge til at hvis det er mye, så ringer jeg noen kamerater, som kan bære litt også:-)

Benyttet muligheten mens han var ute i dag og fikk hentet bunaden min og diverse andre ting og fikk lastet bilen full, men fortsatt er det mange ting rundt forbi.

Annonse

:-) Listig innlegg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...