Gondor Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har gått helt tom for fluanxol. Jeg tar 8 mg i døgnet. Psykiateren min er syk så jeg gikk glipp av timen hos ham og følgelig fikk han ikke ringt inn nye resepter. Jeg ringte til legesenteret mitt i dag og spurte om ikke vikaren til fastlegen min kunne skrive ut både 50 mg lamictal og fluanxol. Det ville hun ikke uten en legetime først. Muligheter: enten ta risperdal som jeg har liggende men i tilfelle hvor mye, eller ta en akuttime på mandag. Skjønner ikke hvorfor hun ikke kunne ringe inn denne medisinen til meg. Det er ikke dop akkurat! Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Hei! De er veldig strenge på sånt. Da jeg oppdaget at jeg ikke hadde mer oxytocin, ringte jeg også til voksnehabiliteringen og spurte om en annen psykiater kunne skrive ut en resept for meg, det gjorde de, men på 1 flaske nesespray!! det er to dagers forbruk det! Og dette er bare et hormon man blir avslappet og glad av :-) Ja jeg fikk tak i min egen psykiater etter en stund og fikk utskrevet så mange jeg ville. Men så strenge er det altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.