Gå til innhold

På tur i "bølgene"

Anbefalte innlegg

Gjest anime
Skrevet

Når omverden beveger seg kalles det angst?

Gikk tur og stod og så utover et vann, det var is på vannet men den bølget. Og veien foran meg bølget også, måtte bare se rett ned i bakken.

Ble litt redd av dette men ikke livredd, jeg kom meg jo hjem :)

Noen som har opplevd dette?

Skrevet

Har opplevd det. ikke det du beskriver...men jeg har hatt panikkangst mange ganger før jeg fikk medisiner.

Gjest anime
Skrevet

Har opplevd det. ikke det du beskriver...men jeg har hatt panikkangst mange ganger før jeg fikk medisiner.

Jeg har og hatt panikkangst, men dette var ikke det. Det var litt rart på en måte, men du mener det er angst?

Gjest trur jeg trur jeg
Skrevet

Har opplevd en "bølgende verden" ja.

Jeg kaller det ikke for angst - det er bare en følelse som kommer innimellom..kjennes ut som jeg skal falle innimellom egentlig..

Har dette vel ett par ganger i mnd, så jeg er ikke redd for det eller noe, det er bare fryktelig ekkelt

Gjest anime
Skrevet

Har opplevd en "bølgende verden" ja.

Jeg kaller det ikke for angst - det er bare en følelse som kommer innimellom..kjennes ut som jeg skal falle innimellom egentlig..

Har dette vel ett par ganger i mnd, så jeg er ikke redd for det eller noe, det er bare fryktelig ekkelt

Ok, ja ekkelt er det. Håper det kommer bare innimellom, det er jo til å leve med. Tenkte det jeg også, at jeg skulle falle nedover og bli fanget av bølgene.

Gjest holahu
Skrevet

Høy grad av anspenthet, stress og hyperventilering som er en del av angst og fører til det du beskriver. Hatt det mange ganger og har hatt angst. Helt ufarlig, som du selv merket. Det er bare å konstantere at det er der og trosse det akkurat slik du gjorde :)

Gjest anime
Skrevet

Høy grad av anspenthet, stress og hyperventilering som er en del av angst og fører til det du beskriver. Hatt det mange ganger og har hatt angst. Helt ufarlig, som du selv merket. Det er bare å konstantere at det er der og trosse det akkurat slik du gjorde :)

Ok, ja det er bare å trosse det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...