Gjest anime Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Når omverden beveger seg kalles det angst? Gikk tur og stod og så utover et vann, det var is på vannet men den bølget. Og veien foran meg bølget også, måtte bare se rett ned i bakken. Ble litt redd av dette men ikke livredd, jeg kom meg jo hjem Noen som har opplevd dette? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Har opplevd det. ikke det du beskriver...men jeg har hatt panikkangst mange ganger før jeg fikk medisiner. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Har opplevd det. ikke det du beskriver...men jeg har hatt panikkangst mange ganger før jeg fikk medisiner. Jeg har og hatt panikkangst, men dette var ikke det. Det var litt rart på en måte, men du mener det er angst? 0 Siter
Gjest trur jeg trur jeg Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Har opplevd en "bølgende verden" ja. Jeg kaller det ikke for angst - det er bare en følelse som kommer innimellom..kjennes ut som jeg skal falle innimellom egentlig.. Har dette vel ett par ganger i mnd, så jeg er ikke redd for det eller noe, det er bare fryktelig ekkelt 0 Siter
Gjest anime Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Har opplevd en "bølgende verden" ja. Jeg kaller det ikke for angst - det er bare en følelse som kommer innimellom..kjennes ut som jeg skal falle innimellom egentlig.. Har dette vel ett par ganger i mnd, så jeg er ikke redd for det eller noe, det er bare fryktelig ekkelt Ok, ja ekkelt er det. Håper det kommer bare innimellom, det er jo til å leve med. Tenkte det jeg også, at jeg skulle falle nedover og bli fanget av bølgene. 0 Siter
Gjest holahu Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Høy grad av anspenthet, stress og hyperventilering som er en del av angst og fører til det du beskriver. Hatt det mange ganger og har hatt angst. Helt ufarlig, som du selv merket. Det er bare å konstantere at det er der og trosse det akkurat slik du gjorde 0 Siter
Gjest anime Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Høy grad av anspenthet, stress og hyperventilering som er en del av angst og fører til det du beskriver. Hatt det mange ganger og har hatt angst. Helt ufarlig, som du selv merket. Det er bare å konstantere at det er der og trosse det akkurat slik du gjorde Ok, ja det er bare å trosse det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.