Gå til innhold

NHD unnvikende PF og selvskading

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har aldri sett selvskading hos deprimerte uten at de også har hatt en pf

Dette svarte du noen i et gammelt innlegg.

Unnvikende er eneste pf jeg er blitt diagnotisert med. I tillegg til BP2. Er det selvskading blant de med unnvikende pf, eller er det bare med eupf?

Jeg var gammel når jeg begynte, og det begynte veldig forsiktig engang jeg hadde gitt opp alt. Siden har det utviklet seg. Jeg kan huske episoder jeg har sittet med kniven med ønske om å skade meg, men lagt den tilbake igjen. Lenge før jeg begynte, og jeg hadde heller aldri hørt om selvskading.

Jeg klarte å holde meg i 2 år før det gradvis begynte igjen. Men disse to årene var ofte en kamp.

Jeg grubler mye for tiden på hva det er. Jeg føler meg som to personligheter. Der den ene er normal og fornuftig, men når jeg blir dårlig blir jeg veldig destruktiv. På utsiden er jeg fremdeles den normale og fornuftige.

Det nærmer seg at jeg endelig skal til psykiateren nå, så jeg får bare håpe jeg kan få noe som gir effekt. Har gått lenge der jeg har vært veldig ustabil nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...