Gjest bølger Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har aldri sett selvskading hos deprimerte uten at de også har hatt en pf Dette svarte du noen i et gammelt innlegg. Unnvikende er eneste pf jeg er blitt diagnotisert med. I tillegg til BP2. Er det selvskading blant de med unnvikende pf, eller er det bare med eupf? Jeg var gammel når jeg begynte, og det begynte veldig forsiktig engang jeg hadde gitt opp alt. Siden har det utviklet seg. Jeg kan huske episoder jeg har sittet med kniven med ønske om å skade meg, men lagt den tilbake igjen. Lenge før jeg begynte, og jeg hadde heller aldri hørt om selvskading. Jeg klarte å holde meg i 2 år før det gradvis begynte igjen. Men disse to årene var ofte en kamp. Jeg grubler mye for tiden på hva det er. Jeg føler meg som to personligheter. Der den ene er normal og fornuftig, men når jeg blir dårlig blir jeg veldig destruktiv. På utsiden er jeg fremdeles den normale og fornuftige. Det nærmer seg at jeg endelig skal til psykiateren nå, så jeg får bare håpe jeg kan få noe som gir effekt. Har gått lenge der jeg har vært veldig ustabil nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.