Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har begynt å snakke med meg selv. Jeg har veldig få venner og lite kontakt med familien. Datamaskinen er "liksom" vennen min. Jeg vet det er noe galt, når en snakker med seg selv. Begynner det å bli en psykisk lidelse tro? 0 Siter
Gjest garpo Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 ''Jeg har begynt å snakke med meg selv.'' Høyt, eller i "hodet"? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 ''Jeg har begynt å snakke med meg selv.'' Høyt, eller i "hodet"? Høyt. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Tror ikke det er en psykisk lidelse, tror mange snakker med seg selv. Det gjør jeg og når jeg er alene, snakker med katten og :-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Tror ikke det er en psykisk lidelse, tror mange snakker med seg selv. Det gjør jeg og når jeg er alene, snakker med katten og :-) Vel, du har dyr. Da er det naturlig å snakke med dyret. Jeg har ingen dyr. Men snakker - ikke i hodet, men høyt.. 0 Siter
serenity777 Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Vet ikke om det er spesiellt noen lidelse, eller ett uttrykk for ensomhet? Så lenge du er klar over att du snakker med deg selv, så er det ikke så farlig, det er noe mange gjør. Tror jeg. mvh 0 Siter
Gjest anime Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Vel, du har dyr. Da er det naturlig å snakke med dyret. Jeg har ingen dyr. Men snakker - ikke i hodet, men høyt.. Snakker høyt jeg og, til og med når katten er ute. Kan stille spørsmål til meg selv, f.eks "Nei, skal du bare sitte der i dag og". Og svare meg selv, "Burde jo gjøre noe men gidder jeg det, uff nei jeg er visst lat". Kommenterer også mine egne tanker Ser ikke på det som sykt, bare ensomhet kanskje... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Vet ikke om det er spesiellt noen lidelse, eller ett uttrykk for ensomhet? Så lenge du er klar over att du snakker med deg selv, så er det ikke så farlig, det er noe mange gjør. Tror jeg. mvh Ja det er vel et uttrykk for ensomhet. Håper jeg. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Snakker høyt jeg og, til og med når katten er ute. Kan stille spørsmål til meg selv, f.eks "Nei, skal du bare sitte der i dag og". Og svare meg selv, "Burde jo gjøre noe men gidder jeg det, uff nei jeg er visst lat". Kommenterer også mine egne tanker Ser ikke på det som sykt, bare ensomhet kanskje... Vel. Du har jo en du kan snakke med. Det har ikke jeg. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Vel. Du har jo en du kan snakke med. Det har ikke jeg. Få deg en katt da :-) Har lært katten å turne nå, og han liker det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Tror ikke det er en psykisk lidelse, tror mange snakker med seg selv. Det gjør jeg og når jeg er alene, snakker med katten og :-) '' Det gjør jeg og når jeg er alene, snakker med katten og :-)'' Jeg snakker med bilen min... *studerer neglene sine* 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 '' Det gjør jeg og når jeg er alene, snakker med katten og :-)'' Jeg snakker med bilen min... *studerer neglene sine* Jøss - såpass....:-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Få deg en katt da :-) Har lært katten å turne nå, og han liker det. Jeg er en sånn type, at jeg liker ikke dyr... 0 Siter
Gjest anime Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 '' Det gjør jeg og når jeg er alene, snakker med katten og :-)'' Jeg snakker med bilen min... *studerer neglene sine* Hehe, ja det finnes massevis av ting å snakke med ;-) 0 Siter
Gjest anime Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Jeg er en sånn type, at jeg liker ikke dyr... Okay da så Snakke med speilbildet ditt da. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Okay da så Snakke med speilbildet ditt da. Ja, det hender..:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Tror ikke det at man snakker med seg selv alene er nok til å konstatere psykisk lidelse. Håper i hvertfall ikke det - om jeg en sjelden gang er alene over litt tid tar jeg meg i å snakke med meg selv jeg også . 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Tror ikke det at man snakker med seg selv alene er nok til å konstatere psykisk lidelse. Håper i hvertfall ikke det - om jeg en sjelden gang er alene over litt tid tar jeg meg i å snakke med meg selv jeg også . Takk for svar. Men jeg gjør det ganske ofte.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.