serenity777 Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Når jeg må omgåes folk, også på nett, så føler jeg meg dum. Og da får jeg ubehagelige følelser. Når disse følelsene kommer, spesiellt hvis jeg føler press på meg, så utstøter jeg skjellsord. Ikke spesiellt sammenhengende, men en slags regle av meningsløse ord. Noen ganger kommer det inne i meg også, helt meningsløse settninger som jeg ikke liker å tenke. Hva kan dette være? Ord-salat eller tourettes? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Høres ut som tourettes! Har du hatt det sånn lenge? Jeg kan ikke si jeg har oppfattet at du har nevnt det før. Jeg har forresten utviklet "vokale tics" som fungerer som en (ufrivillig) "utladning" når jeg synes jeg har dummet meg ut eller tatt for mye plass. Irriterende, og jeg jobber med det, men tross alt bedre enn konstant sosial angst og ikke tørre å si noe og uansett være sint på seg selv for at man er så dum. 0 Siter
serenity777 Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Høres ut som tourettes! Har du hatt det sånn lenge? Jeg kan ikke si jeg har oppfattet at du har nevnt det før. Jeg har forresten utviklet "vokale tics" som fungerer som en (ufrivillig) "utladning" når jeg synes jeg har dummet meg ut eller tatt for mye plass. Irriterende, og jeg jobber med det, men tross alt bedre enn konstant sosial angst og ikke tørre å si noe og uansett være sint på seg selv for at man er så dum. Har hatt det lenge ja. Frustrajsonsutladning virker som det jeg har. Når jeg føler frustrasjon 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.