Gå til innhold

Kan like godt gi opp

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Ser jeg har vært på dol i 6 år, og det har vært det samme hele tiden. Gode og dårlige perioder. Utprøving på medisiner. Hadde hatt det slik i 10 år før jeg begynte på dol, så nå har jeg gått i 16 år mer eller mindre syk. Var frisk før det, utenom noen ubehandlede depresjoner i ungdomsårene. I 10 år har jeg utprøvd medisiner uten å ha kommet lenger. Kan likegodt gi opp.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rose23

9

• Olav Femte

6

• miakami

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Herregud, ikke gi opp! Vært på dol lenge jeg også. Ok - jeg er ikke deprimert.

Gjest anime
Skrevet

Nei, du må ikke gi opp! Det er alltid håp :)

Hjelper ikke medisinene dine da?

Gjest bølger
Skrevet

Nei, du må ikke gi opp! Det er alltid håp :)

Hjelper ikke medisinene dine da?

Nå går jeg på max AD, uten effekt.

Gjest bølger
Skrevet

Har du berøvd alt?

Det meste utenom lithium

Gjest bølger
Skrevet

Har du berøvd alt ? Auroix også ?

Nei, det har jeg ikke prøvd.

Gjest anime
Skrevet

Nå går jeg på max AD, uten effekt.

Uff, det må være fælt når medisinene ikke fungerer :-(

Og du har prøvd alt det er å prøve?

Jeg hadde blitt sprø hvis medisiner ikke hadde funket, noe så slitsomt.

Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke gi opp, bølger !

Du skal til psykiateren din snart nå. Hold ut. Gi han en sjanse til å hjelpe deg.

Skrevet

men hvis du er bipolar, og det du har prøvd ut er masse anti depressiva, så er det ikke rart det ikke har hjulpet deg. da har du prøvd ut feil type medisiner.

Gjest bølger
Skrevet

men hvis du er bipolar, og det du har prøvd ut er masse anti depressiva, så er det ikke rart det ikke har hjulpet deg. da har du prøvd ut feil type medisiner.

Jeg har prøvd lamictal. Vet at jeg var ganske stabil en stund etter at jeg begynte på den, men husker ikke hvor lenge det varte. Måtte iallefall slutte pga bivirkninger.

Gjest anime
Skrevet

Jeg har prøvd lamictal. Vet at jeg var ganske stabil en stund etter at jeg begynte på den, men husker ikke hvor lenge det varte. Måtte iallefall slutte pga bivirkninger.

Hva med å prøve lithium?

Gjest bølger
Skrevet

Hva med å prøve lithium?

Jeg er villig til å prøve det hvis jeg får tilbud av psykiateren til det, Men har lite tro på noe nå.

Gjest anime
Skrevet

Jeg er villig til å prøve det hvis jeg får tilbud av psykiateren til det, Men har lite tro på noe nå.

Spør om du kan få prøve det da, er jo verdt et forsøk :)

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har jo ingenting å tape på å prøve.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg spurte om å få prøve et nytt stemningsstabiliserende i november når jeg merket at jeg begynte å bli dårligere igjen.

Skrevet

Jeg spurte om å få prøve et nytt stemningsstabiliserende i november når jeg merket at jeg begynte å bli dårligere igjen.

Er du bedre nå?

Skrevet

Jeg har jo ingenting å tape på å prøve.

jeg fikk ikke trappe opp på antidepressiva da jeg var deprimert, fordi legen sa det kunne få meg til å svinge mere siden jeg er bipolar.

Gjest bølger
Skrevet

Er du bedre nå?

Jeg fikk ikke stemningsstabiliserende. Han ville heller øke AD og det har ikke hatt effekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...