Gjest bølger Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Ser jeg har vært på dol i 6 år, og det har vært det samme hele tiden. Gode og dårlige perioder. Utprøving på medisiner. Hadde hatt det slik i 10 år før jeg begynte på dol, så nå har jeg gått i 16 år mer eller mindre syk. Var frisk før det, utenom noen ubehandlede depresjoner i ungdomsårene. I 10 år har jeg utprøvd medisiner uten å ha kommet lenger. Kan likegodt gi opp. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Herregud, ikke gi opp! Vært på dol lenge jeg også. Ok - jeg er ikke deprimert. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Nei, du må ikke gi opp! Det er alltid håp Hjelper ikke medisinene dine da? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Nei, du må ikke gi opp! Det er alltid håp Hjelper ikke medisinene dine da? Nå går jeg på max AD, uten effekt. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Har du berøvd alt? Det meste utenom lithium 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Har du berøvd alt ? Auroix også ? Nei, det har jeg ikke prøvd. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Nå går jeg på max AD, uten effekt. Uff, det må være fælt når medisinene ikke fungerer :-( Og du har prøvd alt det er å prøve? Jeg hadde blitt sprø hvis medisiner ikke hadde funket, noe så slitsomt. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Selvfølgelig skal du ikke gi opp, bølger ! Du skal til psykiateren din snart nå. Hold ut. Gi han en sjanse til å hjelpe deg. 0 Siter
miakami Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 men hvis du er bipolar, og det du har prøvd ut er masse anti depressiva, så er det ikke rart det ikke har hjulpet deg. da har du prøvd ut feil type medisiner. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 men hvis du er bipolar, og det du har prøvd ut er masse anti depressiva, så er det ikke rart det ikke har hjulpet deg. da har du prøvd ut feil type medisiner. Jeg har prøvd lamictal. Vet at jeg var ganske stabil en stund etter at jeg begynte på den, men husker ikke hvor lenge det varte. Måtte iallefall slutte pga bivirkninger. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har prøvd lamictal. Vet at jeg var ganske stabil en stund etter at jeg begynte på den, men husker ikke hvor lenge det varte. Måtte iallefall slutte pga bivirkninger. Hva med å prøve lithium? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Hva med å prøve lithium? Jeg er villig til å prøve det hvis jeg får tilbud av psykiateren til det, Men har lite tro på noe nå. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Jeg er villig til å prøve det hvis jeg får tilbud av psykiateren til det, Men har lite tro på noe nå. Spør om du kan få prøve det da, er jo verdt et forsøk 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Spør om du kan få prøve det da, er jo verdt et forsøk Jeg har jo ingenting å tape på å prøve. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Spør om du kan få prøve det da, er jo verdt et forsøk Jeg spurte om å få prøve et nytt stemningsstabiliserende i november når jeg merket at jeg begynte å bli dårligere igjen. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Jeg spurte om å få prøve et nytt stemningsstabiliserende i november når jeg merket at jeg begynte å bli dårligere igjen. Er du bedre nå? 0 Siter
miakami Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har jo ingenting å tape på å prøve. jeg fikk ikke trappe opp på antidepressiva da jeg var deprimert, fordi legen sa det kunne få meg til å svinge mere siden jeg er bipolar. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Er du bedre nå? Jeg fikk ikke stemningsstabiliserende. Han ville heller øke AD og det har ikke hatt effekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.