Gå til innhold

Kan like godt gi opp

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

jeg fikk ikke trappe opp på antidepressiva da jeg var deprimert, fordi legen sa det kunne få meg til å svinge mere siden jeg er bipolar.

Jeg har ikke problemer med hypomani. Har bare hatt det to ganger som jeg vet om, og det var på grunnlag av det han mente det var BP2. Det er depresjonene som er problemet. Veldig skiftende mellom depresjon og normalt. Jeg hadde noen dager her jeg følte meg helt frisk, og da var det depressive helt uforstålig for meg.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rose23

9

• Olav Femte

6

• miakami

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fikk ikke stemningsstabiliserende. Han ville heller øke AD og det har ikke hatt effekt.

Det var synd...

Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke gi opp, bølger !

Du skal til psykiateren din snart nå. Hold ut. Gi han en sjanse til å hjelpe deg.

Skrevet

Jeg har ikke problemer med hypomani. Har bare hatt det to ganger som jeg vet om, og det var på grunnlag av det han mente det var BP2. Det er depresjonene som er problemet. Veldig skiftende mellom depresjon og normalt. Jeg hadde noen dager her jeg følte meg helt frisk, og da var det depressive helt uforstålig for meg.

det er nok å hatt hypomani eller mani 1 gang. da er du bipolar, og antidepressiva kan få deg til å svinge MER.

Skrevet

Jeg anbefaler deg prøve Lithioni. Du finner ikke ut av om den vil fungere på deg før du har prøvd.

Og dessverre har de aller fleste medisinene bivirkninger, men en må se om det er verdt å ha noen bivirkninger for å ha det bedre ellers..

Skrevet

Jeg spør igjen: Har du prøvd Auroix ?

Gjest bølger
Skrevet

Jeg spør igjen: Har du prøvd Auroix ?

Jeg svarte på det. Nei, jeg har aldri prøvd det.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg anbefaler deg prøve Lithioni. Du finner ikke ut av om den vil fungere på deg før du har prøvd.

Og dessverre har de aller fleste medisinene bivirkninger, men en må se om det er verdt å ha noen bivirkninger for å ha det bedre ellers..

Jeg skal godta en del bivirkninger i forhold til slik jeg har det nå. Men ikke bivikninger som gjør meg dårligere.

Gjest bølger
Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke gi opp, bølger !

Du skal til psykiateren din snart nå. Hold ut. Gi han en sjanse til å hjelpe deg.

Jeg kommer meg igjennom med sobril og selvskading.

Synes det er merkelig med de gode dagene jeg nettopp hadde, da var både trangen til selvskading og sobril borte.

Skrevet

Jeg har vært på Dol i 11 år ;-) slå den! Vi er som menneske stadig i utvikling :-)

Skrevet

Jeg har vært på Dol i 11 år ;-) slå den! Vi er som menneske stadig i utvikling :-)

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Jeg skal godta en del bivirkninger i forhold til slik jeg har det nå. Men ikke bivikninger som gjør meg dårligere.

Skjønner hva du mener altså :)

Jeg har flere fysiske bivirkninger på noen av medisinene mine, men velger å stå på dem til jeg vet hva som kan erstatte medisinen(e)(noe som for tiden ikke er noe etter hva jeg har skjønt...)

og nei, jeg blir ikke så mye bedre psykisk av å ha det ille med de fysiske problemene så ser den !

Lykke til i alle fall - unner deg bedre tider...tider som varer !

Gjest bølger
Skrevet

Har du blitt bedre på disse årene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...