Gå til innhold

kløe og svie etter sex

Anbefalte innlegg

Gjest engsteligkvinne20
Skrevet

Jeg er i er fast forhold og har vært det i ca 1år. (vi er begge 20år) så vi har ubeskyttet sex. for noen måneder siden etter jeg og typen min hadde sex endte det opp med at begge fikk en utholdelig kløe i underlivet. Partneren min fikk også hvite prikker på penis og mye rødhet. Jeg fikk kløe og rødhet. Jo mer jeg klør jo mer svir det også. og det blir sårt. Vi trodde først at det var en soppinfeksjon og gikk på canesten. men det kommer tilbake hver gang vi har sex. så jeg lurer på hva det kan være? er det mulig at det kan være en kjønnssykdom? Har ikke oppsøkt lege for vi trodde det skulle bli borte, men nå er jeg blitt litt engstelig for hva det kan være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...