Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har gitt F...Men jeg har "tråkket over" Senene mine på høyre legg er ikke bra, Trudde det ville gå over, men nei. Hater som en på 89. Hva skal jeg gjøre? Ringe fastlegen? Det gjør vondt hele tiden.. Klarer nesten ikke å gå. 0 Siter
Gjest brudd i kabelen Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Gå til legen med det.. Jeg tråkka over for halvannet år siden, gikk med beinet i en uke eller to før jeg gikk til legen med det. Viste seg at jeg hadde brudd i fotbladet Du kan ha sliti noen sener i beinet, så få det undersøkt 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Gå til legen med det.. Jeg tråkka over for halvannet år siden, gikk med beinet i en uke eller to før jeg gikk til legen med det. Viste seg at jeg hadde brudd i fotbladet Du kan ha sliti noen sener i beinet, så få det undersøkt Takk for svar. Men slite sener noe jeg tror jeg har gjort - hva gjør man med det? 0 Siter
Gjest brudd i kabelen Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Takk for svar. Men slite sener noe jeg tror jeg har gjort - hva gjør man med det? Du kan jo prøve støttebandasje en periode, og belast minst mulig, men anbefaler fortsatt at du får den sjekket hos legen! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Du kan jo prøve støttebandasje en periode, og belast minst mulig, men anbefaler fortsatt at du får den sjekket hos legen! Takk for tipset. Jeg må nok til legen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.