Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har eplepsi. Tror jeg for et annfall..Føler det for meg. Vi for se... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Jeg drakk 2 halvflasker med CokaCola .Koffin er det jeg ikke tåler.. 0 Siter
Gjest tåler heller ikke koffein så godt Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Jeg drakk 2 halvflasker med CokaCola .Koffin er det jeg ikke tåler.. Da burde du prøve en kanne med sterk kaffe... Da får du den helt stor shaken i kroppen... Dritekkelt, hehe 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Da burde du prøve en kanne med sterk kaffe... Da får du den helt stor shaken i kroppen... Dritekkelt, hehe Kødder du?. Jeg bruker koffinfri kaffe. 0 Siter
Gjest kitsune Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Jeg drakk 2 halvflasker med CokaCola .Koffin er det jeg ikke tåler.. ''Jeg drakk 2 halvflasker med CokaCola .Koffin er det jeg ikke tåler..'' Da må du ikke drikke Cola, vettu. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 ''Jeg drakk 2 halvflasker med CokaCola .Koffin er det jeg ikke tåler..'' Da må du ikke drikke Cola, vettu. Gikk over. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Da burde du prøve en kanne med sterk kaffe... Da får du den helt stor shaken i kroppen... Dritekkelt, hehe Er du fra en annen planet ? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Skrevet 2. mars 2013 Da burde du prøve en kanne med sterk kaffe... Da får du den helt stor shaken i kroppen... Dritekkelt, hehe Du må være dum... 0 Siter
Gjest tåler heller ikke koffein så godt Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 Du må være dum... Ja, det kan godt være... 0 Siter
Gjest tåler heller ikke koffein så godt Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 Er du fra en annen planet ? Jeg er fra planeten Tellus. Enn du, da? 0 Siter
Gjest tåler heller ikke koffein så godt Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 Kødder du?. Jeg bruker koffinfri kaffe. Ok- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.