Gå til innhold

Hvilket naturmiddel har hjulpet på DEG?

Anbefalte innlegg

Gjest Dolundersøkelse

Selv har jeg hatt god hjelp av cran max mot urinveisinfeksjon. Den hjalp faktisk bedre enn antibiotika.

Fibertabletter har også hjulpet på vektnedgang når jeg er på slankekur.

Ellers har jeg skapet fullt av diverse ting eks krom, ginko bilopa, grapenol(skal hjelpe på åreknuter), og Chissandra. Men det er litt vanskelig å si om det hjelper.

¨

Noen som har prøvd DHEA, hjalp det?

(Jeg ønsker meg mer overskudd og en sunn kropp)

Eller har dere prøvd noe annet for et eller annet som dere syntes hjalp?

Spre det med dine med- dolere!

Fortsetter under...

Kamillete! Det er mitt favorittmiddel, hjelper helt suverent mot så mangt.

Kamillete i badevannet hjelper mot eksem og kløe, samt at det virker desinfiserende på sår.

Solbrent? Stryk litt kamillete på huden. Forkjølet? Inhaler kamillete i dampbad.

Nå tar jeg eplecidereddik for å se om det har noen effekt på forbrenning og eksem, og foreløpig ser det bra ut for begge deler. Jeg har gått ned litt i vekt, og huden er blitt bedre.

Solhatt bruker jeg seffern når jeg er forkjølet.

Jeg hadde en "cocktail" her i høst som bestod av Garcinia, eller noe i den duren, (http://www.google.com/search?hl=no&q=Garcinia&btnG=Google-s%F8k&lr=lang_no grønn te, Spirulina Maxima og Fucus, jeg fikk mindre matlyst og gikk ned i vekt, men det ble for dyrt i lengden så nå tar jeg det bare sporadisk! :-)

Ellers så har jeg prøvd akupunktur mot lumbago og etter 2 behandlinger var jeg kvitt flere års lidelser! :-)

Jeg har prøvd ginseng. Det hjalp mot vinterslapphet. Jeg ble så uslapp at jeg ikke sov på en uke. Kult.

Hei

Mitt favoritt midel er Eukaluptus aromaolje.

Kjenner jeg at jeg blir forkjølet og brygger på noe.

Så tar jeg meg et godt og varmt bar med baseolje og eukaluptus.

Eller jeg smører det på brystet så løsner det opp

Vidunderligt.

Hilsen spe

Annonse

Gjest Dolundersøkelse/Dystonia

Gluco-Cals, MultiMax, Barbasco+, Enzymer, Grapefruktkjerneekstrakt., Dr. Harries Snoreformula... samt magnetterapi og lysbehandling!

Det høres ut som om du har skapet like fullt som meg. Men hva hjalp disse tingene mot f.eks grapefruktkjerneekstrakt?

Det høres ut som om du har skapet like fullt som meg. Men hva hjalp disse tingene mot f.eks grapefruktkjerneekstrakt?

Jeg har noen bokser ja:-)

Grapefruktkjerneekstrakt hjelper på magen min, det samme gjør enzymene. Gluco-Cals hjelper på ledd o.l. - mens MultiMax er et produkt som inneholder det meste av vitaminer og mineraler i mye høyere dose enn man får kjøpt over disk i Norge.

Lysbehandling bruker jeg isteden for antidepresiva, og magnetterapi for diverse plager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...