Gå til innhold

Sykehusbesøk og abort, ikke hyggelig..

Anbefalte innlegg

Gjest detta vakke lett

Jeg er i tvil, hjertet mitt sier JAAA, men fornuften og hodet sier nei til dette svangerskapet...

Jeg hadde bestemt meg for og ta abort og fikk time på sykehuset.

Det var ingen hyggelig opplevelse, legen var tydelig irritert på de som ville ta abort... :( Klarte i løpet av samtalen og ofte legge inn "jaa, vi kunne ønske det ikke var slik..." "alt for mange tar abort, desverre... " osv... følte meg skikkelig ubekvem.

En annen ting er at ejg hadde bestemt meg for kirurgisk, av flere ulike grunner, men dette ville han omtrent ikke høre snakk om, og snakket kun om medisinsk... til slutt konkluderte han med "ja, da ble det medisinsk da, sett deg på gangen du, så kommer en sykepleier og snakker med deg..."

Så satt jeg der da... og skjønte ikke så mye.

Det hele endte med at jeg gjorde en avtale med sykepleier og komme tilbake etter noen dager, må tenke litt til...

Jeg tror nok det ender med abort, desverre, men jeg ønsker veldig kirurgisk inngrep - kan jeg ikke velge dette selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389250-sykehusbes%C3%B8k-og-abort-ikke-hyggelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bella Dotte

Jeg mener å ha oppfattet at det er veldig vanskelig å se hva man gjør/få tak i noe de første ukene, derfor brukes medisinsk abort i denne tidlige fasen. Jeg ville nok ha foretrukket å få det gjort så tidlig som mulig, men det må være opp til deg, og hvis du venter litt, får du kirurgisk abort.

Uansett var det uforskammet av legen, han har ikke noe med å skulle pålegge deg skyldfølelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...