Gjest Vet du dette ? Skrevet 3. mars 2013 Skrevet 3. mars 2013 Jeg er 60% sykemeldt og skal gå på ryggskole mandag,onsdag og fredag og jobbe 2 dager. Skal da jobbe tirsdag og torsdag. Sjefen sa at jeg har arbeidshelg og spurte om jeg skulle jobbe helga pluss tirsdag og torsdag. Jeg ble usikker. Skal være 60% sykemeldt i 4 uker. Vil ikke jobbe for mye å få problemer med nav 0 Siter
Gjest Vet du dette? Skrevet 3. mars 2013 Skrevet 3. mars 2013 Tror jeg fant ut av det etter litt tenking. Nav betaler meg sykepenger de 3 dagene i uken jeg går på ryggskole. Og vist jeg jobber 4 dager i uken så får jeg betalt for 7 dager i uken og det er jo feil 0 Siter
fineline Skrevet 3. mars 2013 Skrevet 3. mars 2013 Tror jeg fant ut av det etter litt tenking. Nav betaler meg sykepenger de 3 dagene i uken jeg går på ryggskole. Og vist jeg jobber 4 dager i uken så får jeg betalt for 7 dager i uken og det er jo feil Du skal jobbe to dager i uka hvis du er 60% sykemeldt. De to dagene kan godt være i helgen. Hva er ryggskole? 0 Siter
Gjest Vet du det? Skrevet 3. mars 2013 Skrevet 3. mars 2013 Du skal jobbe to dager i uka hvis du er 60% sykemeldt. De to dagene kan godt være i helgen. Hva er ryggskole? Ja det tenkte jeg også. Enten tirsdag og torsdag eller helg.. Ryggskole er en plass med legen og fysioterapauter hvor jeg skal gå å trene nakken og rygg. Kansje det kalles noe annet andre steder men her kalles det ryggskole 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.