Gå til innhold

NHD. To uker er gått.. Redusere igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest nok er nok ja
Skrevet

Hei, det er meg med marerittene av Lamictal. Har etter råd fra redusert fra 250 mg til 150 mg.. Dette i løpet av flere uker. For 2 uker siden reduserte jeg fra 200 ( var det vel ) til 150 mg..

Jeg ønsker å redusere ytterlige nå. Er det greit å redusere litt igjen og hvor mye? Ned til 100 mg?

Takknemlig for svar!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ned til 100 mg.

Synes du kan forbli der i minst 4 uker. !00 mg kan ha en effekt på sykdommen, og kanskje blir du kvitt mararittene.

Gjest nok er nok ja
Skrevet

Ned til 100 mg.

Synes du kan forbli der i minst 4 uker. !00 mg kan ha en effekt på sykdommen, og kanskje blir du kvitt mararittene.

Da reduserer jeg til 100 mg. Dette er kanskje et dumt spørsmål, men er det greit at jeg tar 100 mg morgen? ( I stedenfor 50 morgen og 50 kveld..)

Tusen takk for at du hjelper meg med dette. :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Da reduserer jeg til 100 mg. Dette er kanskje et dumt spørsmål, men er det greit at jeg tar 100 mg morgen? ( I stedenfor 50 morgen og 50 kveld..)

Tusen takk for at du hjelper meg med dette. :-)

100 mg morgen er helt greit. Da får du også lavere serumkonsentrajon om natten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...