Gjest magnhilda Skrevet 3. mars 2013 Skrevet 3. mars 2013 Før var jeg veldig engasjert i enkelte politiske temaer, og satt online hele dagen med de temaene. Nå bryr jeg meg ikke.Blir ikke engasjert. Selv om jeg har samme politiske oppfatning. Jeg kjeder meg hele tiden. Jeg kjeder meg når jeg ser på tv. Jeg kjeder meg når jeg ser film på kino. Da må jeg ta pause og gå på facebook. Slik var jeg ikke før. Dessuten likte jeg å danse/trene aerobic, men nå klarer jeg bare trene spinning, fordi jeg blir stiv i kroppen når jeg bøyer meg. Har heller ikke konsentrasjon til å lese lenger artikler. Slik var jeg ikke før!! Er det manien/psykosen som har ødelagt meg eller er det medisinene jeg har fått? Jeg brukte litium fra før, men nå bruker jeg cisordinol depot som trappes ned og Abilify også. Jeg kom ut av manien i november ifjor. 0 Siter
Gjest magnhilda Skrevet 3. mars 2013 Skrevet 3. mars 2013 Jeg var manisk i over en måned selv om jeg var innlagt og så medisinert at jeg siklet og folk ikke forsto hva jeg sa, og jeg husker absolutt ingenting fra denne perioden. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. mars 2013 Skrevet 3. mars 2013 Jeg var manisk i over en måned selv om jeg var innlagt og så medisinert at jeg siklet og folk ikke forsto hva jeg sa, og jeg husker absolutt ingenting fra denne perioden. Jeg får to tanker: Depresjon. Som ofte kommer etter mani. Bivirkninger av Cisordinol. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 3. mars 2013 Skrevet 3. mars 2013 Jeg ble veldig stiv i kroppen av abilify. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.