Gå til innhold

NHD/Andre. Kvinneforakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha minst mulig med dem å gjøre.

Hei.

Dette her er ikke uvanlig. Jeg har undersøkt litt i min egen slekt. Det med å stjele fra hverandre går igjen blandt søsken i min slekt. Blandt mine foreldres og neste ledd, nemlig min bror og vi to søstre skjer det akkurat nå.

Han får alt mens vi jentene ikke får noe, med vår mors velsignelse. Jeg vet egentlig ikke hvor mye hun forstår. Hun er ikke umyndiggordt så dette kan skje uten at vi jentene får gjordt noe med det. Jeg har snakket med advokat. Han sier vi ikke får gjordt noe. Så slik er det. Min bror er en tufs og en tosk. Dette har han måttet gjøre for å klare seg i verden.

Jeg og min søster har klart oss meget bra økonomisk. Jeg lever godt og VIL IKKE tenke på den urett som nå skjer. Men det har vært en kjempestor sorg.

Du er ikke alene om å bli urettferdig behandlet. Vær stolt av deg selv, og se på sola som skinner ute.

Fortsetter under...

Gjest anime
Skrevet

Hei.

Dette her er ikke uvanlig. Jeg har undersøkt litt i min egen slekt. Det med å stjele fra hverandre går igjen blandt søsken i min slekt. Blandt mine foreldres og neste ledd, nemlig min bror og vi to søstre skjer det akkurat nå.

Han får alt mens vi jentene ikke får noe, med vår mors velsignelse. Jeg vet egentlig ikke hvor mye hun forstår. Hun er ikke umyndiggordt så dette kan skje uten at vi jentene får gjordt noe med det. Jeg har snakket med advokat. Han sier vi ikke får gjordt noe. Så slik er det. Min bror er en tufs og en tosk. Dette har han måttet gjøre for å klare seg i verden.

Jeg og min søster har klart oss meget bra økonomisk. Jeg lever godt og VIL IKKE tenke på den urett som nå skjer. Men det har vært en kjempestor sorg.

Du er ikke alene om å bli urettferdig behandlet. Vær stolt av deg selv, og se på sola som skinner ute.

Du må poste dette under trådstarter :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...