Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag må jeg tvinge meg selv til å gjøre det jeg må. Nå er jeg deppa igjen. Det går så mye opp og ned for tiden! Slitsomt. Jeg gleder meg ikke til noenting. Alle forsett jeg har er skrumpet inn til et minimum. Jeg skjønner ikke hvorfor det svinger sånn. Jeg tar mine medisiner. Mye medisin er det også synes jeg selv.

Joda, det er en ting som gleder meg og det er barna mine. Jeg har et eget gir for dem. Heldigvis.

Fortsetter under...

Skrevet

Hvordan går det med relasjonen til eksen din? Holder du fast ved beslutningen om avstand?

Skrevet

Hvordan går det med relasjonen til eksen din? Holder du fast ved beslutningen om avstand?

Jeg har hatt mye kontakt med ham nå i det siste pga forhold rundt barna. Jeg innser at det er sånn det må være. Jeg kan ikke stenge alle dører. Han skal ha kontakt med barna sine selv om han sjelden gjør noe selv for at det skal skje. Jeg vil ikke at de skal oppleve at mor og far står opp mot hverandre, så jeg funderer på hvilken vei jeg skal ta. Det er ikke så lett som noen her inne synes å tro. "Kutt ham ut! Tvert!" Nei, så enkelt er livet ikke.

Jeg føler dog en ro rundt dette nå. Barna er hos meg og har det godt her. Jeg hadde som ambisjon og be ex til søndagsmiddag slik at han kunne få treffe barna sine, men de siste ukene har jeg ikke orket og han forstår det. Barna maser ikke etter ham.

Som sagt, jeg føler ro. Det at jeg ikke kontakter ham, med mindre jeg må, gir meg styrke.

Skrevet

Drittdager kan alle ha.

Det har du helt rett i. Jeg er klar over det. Men noen ganger gjør det så vondt at jeg må få det ut og da skriver jeg. Jeg burde skrevet i dagboken min istede. Da kan jeg virkelig vralte meg uten å plage noen. Og kanskje komme ut derfra med vettet i behold.

Gjest anime
Skrevet

Det har du helt rett i. Jeg er klar over det. Men noen ganger gjør det så vondt at jeg må få det ut og da skriver jeg. Jeg burde skrevet i dagboken min istede. Da kan jeg virkelig vralte meg uten å plage noen. Og kanskje komme ut derfra med vettet i behold.

Du plager ikke meg :-)

Ville bare si at det er normalt med drittdager, håper du får det bedre snart. Er jo pyton mens det står på, ha en fin tur :)

Annonse

Skrevet

Jeg har hatt mye kontakt med ham nå i det siste pga forhold rundt barna. Jeg innser at det er sånn det må være. Jeg kan ikke stenge alle dører. Han skal ha kontakt med barna sine selv om han sjelden gjør noe selv for at det skal skje. Jeg vil ikke at de skal oppleve at mor og far står opp mot hverandre, så jeg funderer på hvilken vei jeg skal ta. Det er ikke så lett som noen her inne synes å tro. "Kutt ham ut! Tvert!" Nei, så enkelt er livet ikke.

Jeg føler dog en ro rundt dette nå. Barna er hos meg og har det godt her. Jeg hadde som ambisjon og be ex til søndagsmiddag slik at han kunne få treffe barna sine, men de siste ukene har jeg ikke orket og han forstår det. Barna maser ikke etter ham.

Som sagt, jeg føler ro. Det at jeg ikke kontakter ham, med mindre jeg må, gir meg styrke.

''Det at jeg ikke kontakter ham, med mindre jeg må, gir meg styrke.''

Det høres veldig konstruktivt ut :-) Men klarer du også å si nei til hans henvendelser dersom det ikke har med barnas situasjon å gjøre?

Skrevet

Har det sånn noen ganger jeg også. Og ja, det er slitsomt...

Har dog blitt bedre til å akseptere det - det gjør det lettere å takle det og ikke bli deppa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...