birdie Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Hepp og alt det der! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liiiiiiiiiiiion Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Det var da så altfor meget. *Rødme* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 Det var da så altfor meget. *Rødme* Skulle da bare mangle! Beklager at jeg ikke klarte å time det inn på minuttet, altså. *sparker på leggen* Neste år, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Gratulerer Lion! Var det 30 du sa det var....? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liiiiiiiiiiiion Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Skulle da bare mangle! Beklager at jeg ikke klarte å time det inn på minuttet, altså. *sparker på leggen* Neste år, kanskje? Ja, det kommer muligens en ny sjanse da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziirine Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Neimenn grattis med dagen!!! Dette må feires - når kommer du til Oslo ? *suss* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liiiiiiiiiiiion Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Gratulerer Lion! Var det 30 du sa det var....? ;-) Takk og så får du to tette og en badehette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liiiiiiiiiiiion Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Neimenn grattis med dagen!!! Dette må feires - når kommer du til Oslo ? *suss* Vi feirer den på etterskudd i februar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyrken Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Gratulerer Lion! :-) *sussekoseklemmeklineklissegrisesmaskesikle* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liiiiiiiiiiiion Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Gratulerer Lion! :-) *sussekoseklemmeklineklissegrisesmaskesikle* Takk. *resussekoseklemmeklineklissegrisesmaskesikle* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 *Grattisklemz* til deg Lion! Jadda jeg vet at du ikke liker all den der klininga, men for en gans skyld tar du vel i mot? ;-) Håper du får en fin bursdag! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liiiiiiiiiiiion Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 *Grattisklemz* til deg Lion! Jadda jeg vet at du ikke liker all den der klininga, men for en gans skyld tar du vel i mot? ;-) Håper du får en fin bursdag! *S* Ja, for en gangs skyld tar jeg imot. Takker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Ja, for en gangs skyld tar jeg imot. Takker. Ja du vet vi Skorpioner.......... noen stikker! Er du en av de? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edvarda Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Suupert at du også begynner å trekke på årene!! Velkommen etter, løva! Det er nå du må begynne å trene mot det forfall som sakte sniker seg inn i kroppen din. :-) Ha en egoistisk bursdag, med allt det snopet du klarer å pakke i deg! *Rufser løva i manken* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Håper at du får en riktig fin dag med masse kaker og presanger i godt selskap :-) Og at webmaster ikke gir deg så altfor mange nye i'er i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Ha flott og webmasterfri dag! Stå på! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Gratulerer med dagen da gamla. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Ja må hon leva ,ja må hon leeeevvva...*synger med sår hals* Grattisslerer med dagen ,håper din dag er bedre enn min var :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppis Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Gratulerer med dagen, Lion! Håper du får maaaange pakker og en flott dag! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Grattis !! Ha en heidundrendes fin feiring - og gjør alt det som jeg hadde villet gjort ! *smask* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.