Gå til innhold

Grattis, Lion!!


birdie

Anbefalte innlegg

*flire*

Det er da ingen sak å registrere deg med en i eller to ekstra?

Eller....ved nærmere ettertanke er det vel sannsynlig at det kommer automatisk...

Men det er uvant!

Jeg kan slenge med så mange i`er jeg vil, så lenge det er over 13. Akkurat nå prøver jeg å venne meg til å bare ha en. Det er lenge siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Liiiiiiiiiiiiion

    23

  • Liiiiiiiiiiiion

    6

  • søkende

    5

  • tonie

    5

Mest aktive i denne tråden

Takk. Vil du se å løpe og føde nå?

Tenkte du ville synes det var kult at jeg utsatte fødselen BARE for å kunne gratulere deg! Det er ikke mange jeg ville ha gjort det for, serru ;-)

Jeg skal forresten tenke litt nøyere på det med føding og greier i kveld. Har de siste to onsdager hatt falske alarmer - og alle andre dager har det vært stille. Nå (seff på en onsdag) drar det seg til igjen. Det er sikkert nok en falsk alarm, og så er det bare å vente enda ei uke :-p

Fikk du det du ønsket deg til bursdagen, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte du ville synes det var kult at jeg utsatte fødselen BARE for å kunne gratulere deg! Det er ikke mange jeg ville ha gjort det for, serru ;-)

Jeg skal forresten tenke litt nøyere på det med føding og greier i kveld. Har de siste to onsdager hatt falske alarmer - og alle andre dager har det vært stille. Nå (seff på en onsdag) drar det seg til igjen. Det er sikkert nok en falsk alarm, og så er det bare å vente enda ei uke :-p

Fikk du det du ønsket deg til bursdagen, da?

Jeg har stor tro på at du er på føden nå. Torsdag er en fin dag det serru. Du er tilgitt for at du ikke fikk på bursdagen min. Etter nøye overveielser selvsagt.

Jada, jeg fikk fine presanger. Tupperware(kremt), g-streng og såpe. Såpe var igrunnen kjekkest for da kan jeg endelig dusje igjen. Ja, også fikk jeg jo t.om. presang av webbis, så det var igrunnen lite å klage på.

Lykke til med poppingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, bella:-)

Går ting bra?

jo.. nå drikker jeg vin...og da går ALT jæ#¤%& bra!! :)

men du? hvor i svarte er det blitt av alle de festlige -i`ene dine???????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo.. nå drikker jeg vin...og da går ALT jæ#¤%& bra!! :)

men du? hvor i svarte er det blitt av alle de festlige -i`ene dine???????????

De forsvant på bursdagen min. Fikk gave av webbis.

Skål, bella!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor tro på at du er på føden nå. Torsdag er en fin dag det serru. Du er tilgitt for at du ikke fikk på bursdagen min. Etter nøye overveielser selvsagt.

Jada, jeg fikk fine presanger. Tupperware(kremt), g-streng og såpe. Såpe var igrunnen kjekkest for da kan jeg endelig dusje igjen. Ja, også fikk jeg jo t.om. presang av webbis, så det var igrunnen lite å klage på.

Lykke til med poppingen!

LOL!! Virkelig?? Tupper?

*gliser*

Et sikkert tegn på at du begynner å nå skjells år og alder - eller at du er i ferd med å bli ei god husmor - eller et eller annet. Whatever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!! Virkelig?? Tupper?

*gliser*

Et sikkert tegn på at du begynner å nå skjells år og alder - eller at du er i ferd med å bli ei god husmor - eller et eller annet. Whatever.

Det var ikke meningen at du skulle se det der da.

At jeg fikk tupperware tyder ikke på noe annet enn at det var en eller annen som mente jeg trengte det. Jeg er selvsagt totalt uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen at du skulle se det der da.

At jeg fikk tupperware tyder ikke på noe annet enn at det var en eller annen som mente jeg trengte det. Jeg er selvsagt totalt uenig.

Jeg så det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen at du skulle se det der da.

At jeg fikk tupperware tyder ikke på noe annet enn at det var en eller annen som mente jeg trengte det. Jeg er selvsagt totalt uenig.

"ikke meningen jeg skulle se.."

Asså - det var tross alt _jeg_ som starta denne tråden, sant?? (Har aldri hatt så mange svar til meg, jeg.. *grubler*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ikke meningen jeg skulle se.."

Asså - det var tross alt _jeg_ som starta denne tråden, sant?? (Har aldri hatt så mange svar til meg, jeg.. *grubler*)

*Gisp* Det var jo direkte korttenkt av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men legge seg kan man ikke.

Det kan man. Så fort man har fått skrevet en avslutning på det dokumentet man sitter og jobber med kan man det, dvs snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man. Så fort man har fått skrevet en avslutning på det dokumentet man sitter og jobber med kan man det, dvs snart :-)

Såpass høytravende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass høytravende.

Yep igjen. Jeg lurer på å begynne på en bok i morgen. Ble så inspirert av Nosferatu.

Det må bli en selvbiografisk en, eller kanskje en ufattelig dyp diktsamling.

Hva tror du om det?

Nå er jeg ferdig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep igjen. Jeg lurer på å begynne på en bok i morgen. Ble så inspirert av Nosferatu.

Det må bli en selvbiografisk en, eller kanskje en ufattelig dyp diktsamling.

Hva tror du om det?

Nå er jeg ferdig her.

Selvbiografi såklart.

Nå er jeg også ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...