Gå til innhold

Grattis, Lion!!


birdie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Liiiiiiiiiiiiion

    23

  • Liiiiiiiiiiiion

    6

  • søkende

    5

  • tonie

    5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Takk Aina. Er du på vei full fart tilbake igjen eller?

Næææjh... Skulle bare se om dere overlevde uten meg ;-)

Dem ha'kke greid å stenge telefonen min enda jeg ba om det for lenge siden. Vel - nå har jeg både mobil, fasttelefon og internett på hver sin regning... Dette blir billig tenker jeg. Skulle liksom greie meg med mobil jeg, da.

Vel , vi prates sikkert innimellom!

Bursdagsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg egentlig ventet til alle andre hadde gratulert deg, for nå havner jeg jo sikkert midt i..... (Først meg selv og så min neste).

Ha en fortsatt fin bursdag, jeg regner med å få utbringe de mer intime hilsene på fåmannshånd senere i dag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yihaaaaa!!!

Og merra er like sprek!?

Eller hadde du bedre blandevarer i dag?

Gratulerer med dagen!

Ja, jeg droppet konjakk, melk, kakao og banan i dag, og det er muligens webbis glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg droppet konjakk, melk, kakao og banan i dag, og det er muligens webbis glad for.

Sjekk det slanke nicket!!!

Webmaster er jammen grei i dag....Kanskje du skulle be om å få en æresmedalje for utholdenhet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg egentlig ventet til alle andre hadde gratulert deg, for nå havner jeg jo sikkert midt i..... (Først meg selv og så min neste).

Ha en fortsatt fin bursdag, jeg regner med å få utbringe de mer intime hilsene på fåmannshånd senere i dag ;-)

Ja, det fikk du, så nå er du vel fornøyd.

Er det meg du strikker lue til? Ja, selvsagt er det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk det slanke nicket!!!

Webmaster er jammen grei i dag....Kanskje du skulle be om å få en æresmedalje for utholdenhet også?

Tror ikke webbis blir glad for ideene du gir meg. Jeg liker det selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå ber du meg gjøre noe med det allerede?

*flire*

Det er da ingen sak å registrere deg med en i eller to ekstra?

Eller....ved nærmere ettertanke er det vel sannsynlig at det kommer automatisk...

Men det er uvant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...