Gjest Lion Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 *flire* Det er da ingen sak å registrere deg med en i eller to ekstra? Eller....ved nærmere ettertanke er det vel sannsynlig at det kommer automatisk... Men det er uvant! Jeg kan slenge med så mange i`er jeg vil, så lenge det er over 13. Akkurat nå prøver jeg å venne meg til å bare ha en. Det er lenge siden sist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knotten Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Takk. Vil du se å løpe og føde nå? Tenkte du ville synes det var kult at jeg utsatte fødselen BARE for å kunne gratulere deg! Det er ikke mange jeg ville ha gjort det for, serru ;-) Jeg skal forresten tenke litt nøyere på det med føding og greier i kveld. Har de siste to onsdager hatt falske alarmer - og alle andre dager har det vært stille. Nå (seff på en onsdag) drar det seg til igjen. Det er sikkert nok en falsk alarm, og så er det bare å vente enda ei uke :-p Fikk du det du ønsket deg til bursdagen, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lion Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Tenkte du ville synes det var kult at jeg utsatte fødselen BARE for å kunne gratulere deg! Det er ikke mange jeg ville ha gjort det for, serru ;-) Jeg skal forresten tenke litt nøyere på det med føding og greier i kveld. Har de siste to onsdager hatt falske alarmer - og alle andre dager har det vært stille. Nå (seff på en onsdag) drar det seg til igjen. Det er sikkert nok en falsk alarm, og så er det bare å vente enda ei uke :-p Fikk du det du ønsket deg til bursdagen, da? Jeg har stor tro på at du er på føden nå. Torsdag er en fin dag det serru. Du er tilgitt for at du ikke fikk på bursdagen min. Etter nøye overveielser selvsagt. Jada, jeg fikk fine presanger. Tupperware(kremt), g-streng og såpe. Såpe var igrunnen kjekkest for da kan jeg endelig dusje igjen. Ja, også fikk jeg jo t.om. presang av webbis, så det var igrunnen lite å klage på. Lykke til med poppingen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 en forsinket hilsen klems 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lion Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 en forsinket hilsen klems Takk, bella:-) Går ting bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Takk, bella:-) Går ting bra? jo.. nå drikker jeg vin...og da går ALT jæ#¤%& bra!! men du? hvor i svarte er det blitt av alle de festlige -i`ene dine??????????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lion Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 jo.. nå drikker jeg vin...og da går ALT jæ#¤%& bra!! men du? hvor i svarte er det blitt av alle de festlige -i`ene dine??????????? De forsvant på bursdagen min. Fikk gave av webbis. Skål, bella!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 22. november 2001 Forfatter Del Skrevet 22. november 2001 Jeg har stor tro på at du er på føden nå. Torsdag er en fin dag det serru. Du er tilgitt for at du ikke fikk på bursdagen min. Etter nøye overveielser selvsagt. Jada, jeg fikk fine presanger. Tupperware(kremt), g-streng og såpe. Såpe var igrunnen kjekkest for da kan jeg endelig dusje igjen. Ja, også fikk jeg jo t.om. presang av webbis, så det var igrunnen lite å klage på. Lykke til med poppingen! LOL!! Virkelig?? Tupper? *gliser* Et sikkert tegn på at du begynner å nå skjells år og alder - eller at du er i ferd med å bli ei god husmor - eller et eller annet. Whatever. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 De forsvant på bursdagen min. Fikk gave av webbis. Skål, bella!! *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lion Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 LOL!! Virkelig?? Tupper? *gliser* Et sikkert tegn på at du begynner å nå skjells år og alder - eller at du er i ferd med å bli ei god husmor - eller et eller annet. Whatever. Det var ikke meningen at du skulle se det der da. At jeg fikk tupperware tyder ikke på noe annet enn at det var en eller annen som mente jeg trengte det. Jeg er selvsagt totalt uenig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Det var ikke meningen at du skulle se det der da. At jeg fikk tupperware tyder ikke på noe annet enn at det var en eller annen som mente jeg trengte det. Jeg er selvsagt totalt uenig. Jeg så det også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 22. november 2001 Forfatter Del Skrevet 22. november 2001 Det var ikke meningen at du skulle se det der da. At jeg fikk tupperware tyder ikke på noe annet enn at det var en eller annen som mente jeg trengte det. Jeg er selvsagt totalt uenig. "ikke meningen jeg skulle se.." Asså - det var tross alt _jeg_ som starta denne tråden, sant?? (Har aldri hatt så mange svar til meg, jeg.. *grubler*) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lion Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 "ikke meningen jeg skulle se.." Asså - det var tross alt _jeg_ som starta denne tråden, sant?? (Har aldri hatt så mange svar til meg, jeg.. *grubler*) *Gisp* Det var jo direkte korttenkt av meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lion Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Jeg så det også. Og du holder godt kjeft om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Og du holder godt kjeft om det. Yep. Har nok glemt det i morgen, for jeg er utrooolig trøtt. Gjesp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lion Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Yep. Har nok glemt det i morgen, for jeg er utrooolig trøtt. Gjesp. Men legge seg kan man ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Men legge seg kan man ikke. Det kan man. Så fort man har fått skrevet en avslutning på det dokumentet man sitter og jobber med kan man det, dvs snart :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lion Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Det kan man. Så fort man har fått skrevet en avslutning på det dokumentet man sitter og jobber med kan man det, dvs snart :-) Såpass høytravende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Såpass høytravende. Yep igjen. Jeg lurer på å begynne på en bok i morgen. Ble så inspirert av Nosferatu. Det må bli en selvbiografisk en, eller kanskje en ufattelig dyp diktsamling. Hva tror du om det? Nå er jeg ferdig her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lion Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Yep igjen. Jeg lurer på å begynne på en bok i morgen. Ble så inspirert av Nosferatu. Det må bli en selvbiografisk en, eller kanskje en ufattelig dyp diktsamling. Hva tror du om det? Nå er jeg ferdig her. Selvbiografi såklart. Nå er jeg også ferdig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.