Gjest bølger Skrevet 4. mars 2013 Skrevet 4. mars 2013 Har dere meldt inn personer som skader seg at de ikke fyller helsekravene? Det har vel litt å si hvor alvorlig selvskadingen er? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 4. mars 2013 Skrevet 4. mars 2013 Ja, det har vi gjort. Har det ikke litt å si hvor alvorlig selvskadingen er og hvordan personen er ellers, eller melder dere inn med en gang noen sier at de skader seg? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mars 2013 Skrevet 4. mars 2013 Har det ikke litt å si hvor alvorlig selvskadingen er og hvordan personen er ellers, eller melder dere inn med en gang noen sier at de skader seg? Alt vi gjør skjer etter en vurdering. 0 Siter
Gjest Min erfaring Skrevet 4. mars 2013 Skrevet 4. mars 2013 Har det ikke litt å si hvor alvorlig selvskadingen er og hvordan personen er ellers, eller melder dere inn med en gang noen sier at de skader seg? De melder nok fort som faen der oppe.... 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 4. mars 2013 Skrevet 4. mars 2013 Alt vi gjør skjer etter en vurdering. Risikerer jeg noe hvis jeg snakker om det hos psykiateren når jeg ellers er rolig. Det er bare litt risping/kutting i underarmen. Jeg er ikke ustabil i trafikken. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 4. mars 2013 Skrevet 4. mars 2013 De melder nok fort som faen der oppe.... Hvor da, og på hvilke grunnlag? 0 Siter
Gjest Skrevet 4. mars 2013 Skrevet 4. mars 2013 De melder nok fort som faen der oppe.... Hvorfor tror du det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.