Gå til innhold

sjokkbølge behandling

Anbefalte innlegg

Gjest siggen88
Skrevet

hei. jeg lurer på hvilke kjente bivirkninger det fins som følge av sjokkbølge-behandling? jeg er fortiden under denne type behandling pga. hissig betennelse i albuene. behandlingen er effektiv, og jeg har foreløpig hatt fire behandlinger på begge armer med 3000bars intensitet, og har merket at jeg svetter noe voldsomt etter at jeg begynte på behandlingen, både under selve behandlingen( naturlig nok, da det er smertefullt!), men også ellers, og lurer på om det kan ha en sammenheng, da det er en fysisk anstrengende behandling, eller om svettingen sannsynligvis har en annen årsak?

Gjest siggen88
Skrevet

denne skulle egentlig vært linket til allmenmedisin, men havnet feilaktig under psykiatri, men finner ingen link hvor jeg kan endre dette.. bør jeg da skrive på nytt å poste under riktig kategori?

Skrevet

denne skulle egentlig vært linket til allmenmedisin, men havnet feilaktig under psykiatri, men finner ingen link hvor jeg kan endre dette.. bør jeg da skrive på nytt å poste under riktig kategori?

Kopier innlegget ditt og lim det inn i nytt innlegg på det forumet du ville ha det på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...