Gjest KatrineFrustrert Skrevet 4. mars 2013 Skrevet 4. mars 2013 Heisann! Jeg lurer på noe ang DNA test. Visst vi tar DNA test hos fast legen min, vil faren få ett brev hjem til seg selv når svaret er endelig? Og koster det noe å ta DNA test hos fastlegen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 Snakker du om en farskapstest? Skal du finne ut hvem som er faren? Er du i tvil om at han som tror han er faren virkelig er det? "Vi" - er det du og ditt barn? 0 Siter
Gjest Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 Snakker du om en farskapstest? Skal du finne ut hvem som er faren? Er du i tvil om at han som tror han er faren virkelig er det? "Vi" - er det du og ditt barn? Ja farsskaps test. Vi mener eg og han som tror barnet er hans! Han som er i tvil ja. men vil gjøre dette for sikkerhets skyld. Han som har vært her hele tiden er ikke med i dette spm. Jeg er ikke i tvil, men denne andre vil vite med sikkert at det ikke er hans eller er hans! men vi vil ikke blande inn mange andre når vi tar denne farskapstesten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.