Gå til innhold

Hva har gledet deg i dag?

Anbefalte innlegg

nitty-gritty
Skrevet

Kanskje vi kan inspirere hverandre.

Disclaimer: Om man lider av alvorlig depresjon så er det ingen som forventer et svar i denne tråden, som slettes ikke er skapt for å provosere de som ikke gleder seg overhodet.

Så langt har det gledet meg stort å holde min venninnes tre måneder gamle baby i over en time mens han sov i armene mine, en dame som var svært så imponert og sjarmert over min "særdeles intelligente datter" og en kopp med te.

Hva har du funnet glede i?

Fortsetter under...

Gjest prust
Skrevet

Dette har gledet meg i dag:

Etter at ungene var gått på skolen og jeg hadde satt på en vask med tøy, la jeg meg i senga og leste en hel time i ei bok jeg holder på med, men som jeg ofte ikke har tid å lese i. Deilig :-)

Nå har jeg kjøpt torsk, og skal til å lage torskemiddag - gleder meg til det!

Gjest Ladytron
Skrevet

Jeg var en tur på universitetet. Gledet meg over å komme ut og prate med medstudenter, framfor å sitte hjemme alene og føle meg ensom.

Skrevet

Hei! Flott tiltak. Jeg fant noen gamle brev i dag. Fikk glede meg over at jeg har hatt utrolig fine mennesker med meg i livet.. Diamanter!

Gjest Tatjana
Skrevet

Jeg gledet meg over å komme på jobb, møte noen blide og hyggelige kolleger og ha tid til en kopp te før jeg skulle begynne.

Jeg gledet meg over middagen jeg laget, for jeg syntes den ble god.

Etter middagen gledet jeg meg over at mannen kjørte på håndballtrening, så jeg kunne sitte hjemme og strikke og drikke en kopp te til.

Nå koser jeg meg med å surfe på DOL, og etterpå skal jeg trene og det gleder jeg meg til.

mariaflyfly
Skrevet

Det gledet meg å kunne skrive en brutalt ærlig tilbakemelding på et hinsides elendig kurs jeg var plikta til å delta på i dag. Og gleden over å komme ut derfra etter endt kursdag var også stor. ;)

Det gledet meg å høre at venninna mi skal på et spennende jobbintervju til uka :)

Det gledet meg stort å se at elevene mine, som hadde skriveøkt mens jeg var på kurs, har levert fine besvarelser! Majoriteten har klart å bruke det vi har snakket mye om i det siste, og et par av tekstene var SKIKKELIG gode! :D

Annonse

Skrevet

Via jobb: opplever at det er takknemlighet blant folk, når vi koordinerer hjelp :-)

Hjemme: mannen har laget fantastisk god mat, og ungene er friske og aktive.

Også har jeg drukket en Capri-Sonne Orange! :-D

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har vært på 10-årsjubileum i vår SF-enhet - RKSF.

Ble enormt glad da den første pasienten vi hadde på tvangsbehandling for anorexi, og som jeg hadde ansvar for, sto frem og fortalte at hun nå hadde tatt høyskoleutdannelse, og at hun nå mestret en særdeles krevende jobb.

Nå føler jeg at den jobben jeg gjorde betydde en forskjell for et fint menneske og hennes foreldre. Det gir inspirasjon til å fortsette.

Skrevet

Det gledet meg mye at jeg gjorde ettermiddagen til en fast kunde, en eldre dame, hyggelig. Hun kjøpte seg kaffe og kake, og jeg ordnet med en stol til henne så hun kunne sette seg ned og nyte. Tror jammen hun satt der i en time :)

Skrevet

Ble enormt glad da den første pasienten vi hadde på tvangsbehandling for anorexi, og som jeg hadde ansvar for, sto frem og fortalte at hun nå hadde tatt høyskoleutdannelse, og at hun nå mestret en særdeles krevende jobb.

Nå føler jeg at den jobben jeg gjorde betydde en forskjell for et fint menneske og hennes foreldre. Det gir inspirasjon til å fortsette.

Du er heldig som har en sånn jobb :)

Rhea Silvia
Skrevet

Det kom noen solstråler inn gjennom vinduet mitt

Jeg har fått mange gode og varme klemmer

Jeg har hatt en lang og god samtale med en fremmed

Jeg fikk en hilsen fra en person jeg ikke har snakket med på lenge

Jeg har fått oppleve at mange ting i vårt samfunn fungerer, og at andre mennesker stiller opp :-)

berreundrar
Skrevet

Jeg regner med at foreldrene samtykket til denne tvangsbehandlingen? Eller at de i alle fall var klar over at dattera deres skulle tvangsbehandles?

(Jfr. tråden til Madelenemie over her...)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg regner med at foreldrene samtykket til denne tvangsbehandlingen? Eller at de i alle fall var klar over at dattera deres skulle tvangsbehandles?

(Jfr. tråden til Madelenemie over her...)

De kjente tilbehandlingen.

Foreldres samtykke til tvangsbehandling av en person over 16 år er ønskelig, men ikke nødvendig.

Hvis kriteriene er oppfylte, kan jeg tvangsbehandles uten min mors samtykke.

Annonse

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg fikk positiv tilbakemelding fra sjefen min i går :-)

Skrevet

At vi kom oss opp så tidlig i dag at vi fikk tid til en kopp kakao i sofakroken, og sønnen krøp opp på fanget mitt for å kose selv om han er ni år og egentlig synes sånt er for barnslig. Å høre ham fortelle om hvor mye han gleder seg til et sangnummer han skal ha i en skoleforestilling. Jeg gleder meg også skikkelig til å se ungene i aksjon!:)

berreundrar
Skrevet

De kjente tilbehandlingen.

Foreldres samtykke til tvangsbehandling av en person over 16 år er ønskelig, men ikke nødvendig.

Hvis kriteriene er oppfylte, kan jeg tvangsbehandles uten min mors samtykke.

''Hvis kriteriene er oppfylte, kan jeg tvangsbehandles uten min mors samtykke.''

Hehe ja, du ja. Du er jo voksen!

Skrevet

Idag gledet det meg at mine ungdommer og deres venner nærmest ranet meg når jeg sto og stekte pannekaker :)

nitty-gritty
Skrevet

Svarene i denne tråden får meg til å smile :)

I dag har et par timer med en god venninne gjort meg full av energi og ganske så lykkelig, fordi det føles godt når man finner noen man "klikker" med. Dette var også noe jeg gledet meg til.

Det var hyggelig å invitere en av guttungens venner som jeg vet har det vanskelig hjemme til oss i morgen, for han ble så fryktelig glad og smilte så nydelig.

Guttungens ekstase over (sukkerfritt) syltetøy på frokostblandingen.

En samboer som kom hjem tidlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...