Gjest Ladytron Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 I dag skjedde det noe veldig positivt overraskende i den vanligvis så rutinemessige hverdagen som jeg dessverre ikke kan skrive her av frykt for å bli identifisert. Det gledet meg ihvertfall veldig Ellers har det gledet meg å komme meg ut blant snille folk, legge litt spennende planer for ukene framover og å spise indisk til middag. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Idag så jeg frem til, og har gledet meg over å få ha hele huset for meg selv noen timer. Jeg har nytet stillheten og bare kost meg. Hva med dere andre? 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Skrevet 8. mars 2013 Idag så jeg frem til, og har gledet meg over å få ha hele huset for meg selv noen timer. Jeg har nytet stillheten og bare kost meg. Hva med dere andre? I går hadde jeg en flott dag. Rolig formiddag etter farting med minstejenta hele uka, så jeg fikk unna litt husarbeid med hennes hjelp. På ettermiddagen gledet det meg å lage masse god mat til familie og gjester, og en kosekveld i senga med en takknemlig sambo I dag gleder jeg meg til besøk nok en gang, også er det fredag! Hvilke gledelige planer har du for helgen? 0 Siter
Gjest Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 I går hadde jeg en flott dag. Rolig formiddag etter farting med minstejenta hele uka, så jeg fikk unna litt husarbeid med hennes hjelp. På ettermiddagen gledet det meg å lage masse god mat til familie og gjester, og en kosekveld i senga med en takknemlig sambo I dag gleder jeg meg til besøk nok en gang, også er det fredag! Hvilke gledelige planer har du for helgen? I går gledet det meg at jeg fikk sønnen min til å høre etter (ang alkohol), og idag gleder jeg meg til å ut og gå sammen med ei venninne. Hva gleder du deg til idag? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.