Gjest Maritha s Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 Heei eg e ei jenta som snart bler 22 år i sommer.! Men i det siste har eg vært veldig lei meg tog 3 år før eg oppsøkte lege å åpnet meg. Men e det sånn at ein kan få vondt i magen hvis ein er trist og lei seg?? Har vært det i det siste uten at noe har skjedd . Har og mystet selvtillit :-( og når eg har kommet hjem fra jobb har eg orket ingenting . Unngår å være med mange folk på eingang.! 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 En kan helt klart få vondt i kroppen, og spesielt magen, ved angst og depresjoner. Jeg synes du skal be din lege henvise deg videre til en behandler. Dette finnes det god hjelp mot og du skal ikke kaste bort hele ungdomstiden din på å gå rundt å være lei deg. Jeg håper du våger ta i mot hjelp. 0 Siter
Gjest Maritha s Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 En kan helt klart få vondt i kroppen, og spesielt magen, ved angst og depresjoner. Jeg synes du skal be din lege henvise deg videre til en behandler. Dette finnes det god hjelp mot og du skal ikke kaste bort hele ungdomstiden din på å gå rundt å være lei deg. Jeg håper du våger ta i mot hjelp. ok takk for svar går til lege på samtaler nå . men den siste tiden har jeg vært veldig slitten og lei meg og våkent opp med vond mage og så har det godt over utover dagene... har ikke lyst til å sløse tiden på og være lei meg heller . men takker for råde. skal ta i mot hjelpen jeg får . . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.