Gjest nok er nok ja Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 Etter råd fra deg seponerte jeg fra 150 mg til 100 mg Lamictal på søndag. I går kveld og i dag har jeg følt sånn stikkende smerte/støt i hodet av og til.. Tror du dette kommer av seponeringen? Har jeg trappet for fort ned? Vil det evt gi seg temmelig raskt? Dette er ubehagelig, men jeg overlever om dette ikke blir å vedvare lenge.. ;-) Takknemlig for svar 0 Siter
Gjest nok er nok ja Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 Glemte å tilføye at jeg har vært plaget med migrene lignende hodepine noen dager og kanskje disse stikkingene/støtene er "rester" fra det? Og kanskje ikke har noe med mindre dose Lamictal å gjøre.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 Glemte å tilføye at jeg har vært plaget med migrene lignende hodepine noen dager og kanskje disse stikkingene/støtene er "rester" fra det? Og kanskje ikke har noe med mindre dose Lamictal å gjøre.. Lamictal kan virke godt på migrene. Kan det være en forverring av migrenesykdommen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.